Epäilen kyllä että myivät mulle nakutusanturin, vai näyttääkö se ja kampiakselin tunnistin ihan samalta?
Astra G -99 2.0 Metrosport käyntivika? Käynnistysvika?
Re: Astra G -99 2.0 Metrosport käyntivika? Käynnistysvika?
Ihan varaosaliikkeestä kävin hakemassa kun motonettiin vähän liikaa matkaa
Epäilen kyllä että myivät mulle nakutusanturin, vai näyttääkö se ja kampiakselin tunnistin ihan samalta?
Aika taituri saa olla jos nakuanturin heität kampuran anturin tilalle 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Kyllä se just noin toimii. Nokka-anturi ei estä ajoa, mutta risalla kampuran anturilla ei välttämättä käy lainkaan. Merkillistä sinänsä, sillä pelkällä nokka-anturilla moottorin vaiheet voi laskea tarkemmin.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Totuus on kuitenkin se, että se mun C18XEL oli toista kuukautta käytössä niin että kampuran anturi oli kokonaan irti. Ajattelin ensin yrittää korjata johtoa, totesin toivottomaksi ja jätin anturin lohkoon kiinni katkaistun johdon kera, kunnes uusi tuli Saksasta. Startti oli hankalaa, mutta aina lähti lopulta. Ja kävi ihan ok. Mutta totta on se, että paremmin se toimi kokonaan ilman anturia kuin silloin kun risa anturi oli kiinni. Johdothan siitä näet oli paskana, ilmeisesti totaalinen anturin puute on koneelle helpompi asia käsitellä kuin satunnaisten oikarien aiheuttama sekava signaali rikkoutuneesta johdosta.Juho M-P kirjoitti:Kyllä se just noin toimii. Nokka-anturi ei estä ajoa, mutta risalla kampuran anturilla ei välttämättä käy lainkaan. Merkillistä sinänsä, sillä pelkällä nokka-anturilla moottorin vaiheet voi laskea tarkemmin.
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Ilmeisesti näin. Yleensä noi sammuu lennosta jos kampianturi porsii. Mutta asia voi olla kuten sanot. Eli virhesignaali sekottaa ECUn.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset