Ostimme noin viikko sitten Opel Zafiran, vm -06, 1.9 tdi. Opelixissa on herkkuna panoraamakatto joka ei toimi. Olen ostanut siihen uuden moottorin, mutta katto ei siltikään lähtenyt toimimaan. Katkaisijaan näyttäisi tulevan virta (ainakin valo palaa). Sulaketta en löydä, eikä ohjekirjassa kerrota, minkä sähköpiirin alla panoraamakaton sulake on. Mitään testereitä minulla ei ole käytössä. Osaisiko joku kertoa missä voisi olla vika, tai mitä nyt kannattaisi katon kanssa tehdä, jotta sen joskus vielä toimimaan saisi? odottelen innokkaasti apuja.
ongelmia panoraamakaton suojaverhon kanssa
ongelmia panoraamakaton suojaverhon kanssa
Ostimme noin viikko sitten Opel Zafiran, vm -06, 1.9 tdi. Opelixissa on herkkuna panoraamakatto joka ei toimi. Olen ostanut siihen uuden moottorin, mutta katto ei siltikään lähtenyt toimimaan. Katkaisijaan näyttäisi tulevan virta (ainakin valo palaa). Sulaketta en löydä, eikä ohjekirjassa kerrota, minkä sähköpiirin alla panoraamakaton sulake on. Mitään testereitä minulla ei ole käytössä. Osaisiko joku kertoa missä voisi olla vika, tai mitä nyt kannattaisi katon kanssa tehdä, jotta sen joskus vielä toimimaan saisi? odottelen innokkaasti apuja.
Re: ongelmia panoraamakaton suojaverhon kanssa
can väylä vehje ku on kyseessä niin siihen pääsis testerillä käsiksi ja kattelemaan että tapahtuuko siellä oikeesti mitään ku katkasijaa painelee tai onko siellä jotaki
yhteysvikakoodeja. hankala on muuten tutkailla.
yhteysvikakoodeja. hankala on muuten tutkailla.
Kiitos paljon vastauksesta. Osaakko sanoa mistä tuolaisen mittarin vois ostaa. Mieluiten suomalinen valikko ja tekstitys. Joka olis hinta laatu suhteeltaan hyvä.
Eikö viikko sitten ostetussa autossa ole takuuta? Vai ostitteko yksityiseltä...
tarkoitan nyt ihan kunnon testeriä jolla pääsee kattelemaan tietolistaa, en tiiä pääseekö op comilla mutta ainaki tech kakkosella jollaisen löytää merkkiliikkeestä.
selvitä tuo takuuasia myös.
selvitä tuo takuuasia myös.
ostin tuon auton pikku auto jobbarilta joka ostaa niin sanotusti isoilta autoliikkeiltä alle 10000e autot itelleen myyntiin. ilmoitti jo ennen ostoa että ei toimi panoraama katon verho suoja. eikä se minuakaan niin paljon haitannu et sovittiin kaupat. . mutta haluaisin sen kyllä saaha toimimaan, jos ei maksa mitään hunajaa, on itellä ollut aina autot sellaisia et kaikkki pitää toimia muuten häiritsee pahasti niinkuin nyt.
osaaatteko muuten sanoa paljon vois maksaa tuolainen tech 2 ?
- kadett90
- OCF Member 2024

Aitohan maksaa hunajaa ,mansikoita ja kiiltäviä kiviä mutta......
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 0&t=245102
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... 0&t=245102