Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
-
VulvaS40T4
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Tää on hienoa ku suorituskyky ja kesto paranee viinalla takuulla! Tykkää painettu! 
joko polttoaine muutos tehty?
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Ei oo tehty. Ajattelin että ajelen bensalla ton sisäänajon nopsaan pois mutta on ollu niin kuumat kelit ettei houkuta tolla Vectralla paljon ajella kunnei edes ikkunoita saa auki. Tai no olen mä sillä jo parisataa kilsaa ajellu.blex84 kirjoitti:joko polttoaine muutos tehty?
Veistelin tosta purkucalibrasta tollasen avon ja olen sillä vaan rullaillu

Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
pysyy koppa ryhdissään vaikka oot katon ottanu pois?vectraTBO kirjoitti:Ei oo tehty. Ajattelin että ajelen bensalla ton sisäänajon nopsaan pois mutta on ollu niin kuumat kelit ettei houkuta tolla Vectralla paljon ajella kunnei edes ikkunoita saa auki. Tai no olen mä sillä jo parisataa kilsaa ajellu.blex84 kirjoitti:joko polttoaine muutos tehty?
Veistelin tosta purkucalibrasta tollasen avon ja olen sillä vaan rullaillu![]()
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Joo hyvin pysyy ryhdissä, joku 300km ajellu sillä ilman kattoa. Harmi vaan että joku tojotamies osti tänään kesävanteet alta pois niin ei voi enää ajellaOCF2945 kirjoitti: pysyy koppa ryhdissään vaikka oot katon ottanu pois?
Takaluukku on katkaistu siitä kohtaa mistä lasi alkaa ja se on omalla lukolla takaa kiinni. Katkaisukohdista eli etureunoista se on parilla peltiruuvilla kiinni eli ei aukeaRookeri kirjoitti:Mites sä takaluukun oot tehny kun normaalisti saranointi on katossa kiinni?
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
kyllähän näillä ilmoilla kelepaa laikka avolla päästellä itekkin sanoin työkaverille että ostetaan joku halapa tötterö ja tehään avo ja ajetaan niin kauan kun kelejä riittäävectraTBO kirjoitti:Ei oo tehty. Ajattelin että ajelen bensalla ton sisäänajon nopsaan pois mutta on ollu niin kuumat kelit ettei houkuta tolla Vectralla paljon ajella kunnei edes ikkunoita saa auki. Tai no olen mä sillä jo parisataa kilsaa ajellu.blex84 kirjoitti:joko polttoaine muutos tehty?
Veistelin tosta purkucalibrasta tollasen avon ja olen sillä vaan rullaillu![]()
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Joku päivä tulit vastaan Noormarkun risteyksessä. Oliskos ollut torstai.vectraTBO kirjoitti:
Ei oo tehty. Ajattelin että ajelen bensalla ton sisäänajon nopsaan pois mutta on ollu niin kuumat kelit ettei houkuta tolla Vectralla paljon ajella kunnei edes ikkunoita saa auki. Tai no olen mä sillä jo parisataa kilsaa ajellu.
vectraTBO kirjoitti: Veistelin tosta purkucalibrasta tollasen avon ja olen sillä vaan rullaillu![]()
Opel Mokka 1.4T 4x4
- Miseline
- 'Senator'

Mahtava idea.
Pitkällä leimalla tietty.
Hyundai Kona electrik
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
Opel Astra h 1.8i stw
Daihatsu Hijet 4x4 paku
Ja Tunturi mopoja.....
Ei.Rookeri kirjoitti:Saako tommosta nykypäivänä vielä leimaan?
JEEEEEEEEEEEEE!
Joo, sisäänajolle lähdin sinnepäin.leutoranta kirjoitti:Joku päivä tulit vastaan Noormarkun risteyksessä. Oliskos ollut torstai.
Pitkä ja pitkä, kuukausi oli leimaa mutta tosiaan kesävanteet ostettiin alta pois niin ajelut jäi siihen. Kerkes siitä melkein pari viikkoa "nauttimaan"Miseline kirjoitti:Mahtava idea.![]()
Tota ei olis katon kanssakaan saanu kovin helpolla leimaan joten katon poisto ei olis ainakaan sitä helpottanutRookeri kirjoitti:Saako tommosta nykypäivänä vielä leimaan?
No mutta eilen illalla kävin tuuppaamassa 200km sisäänajoa Vectralla, huvitti kun oli "varatankki"(10l kanisteri) mukana ettei tarvi kokoajan tankata. 122km päästelin täydellä tankilla ja vielä olis semmonen 8litraa(eli melkein puoli tankkia) ollu ainetta tankissa joten kai tolla sen 200km pääsee tankkaamattakin vaikka onkin pieni kannu.
Tämmönen tylsä päivitys tähän väliin, kuviakaan ei ole kunnei oikeen oo mitään kuvattavaa. En ole jaksanut edes pestä autoa kesäkuun kisojen jälkeen
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
Nyt olis 1000km ajeltu sisäänajoa joten auto pukeille.
Eilen kun siirsin autoa vähäksi aikaa pois tallista niin toi Malpassin bensanpaineensäädin piti hirveetä ulinaa, kun otti säätimestä kädellä kiinni se värisi aika voimaakkaasti? Tiputin paineita vajaan varttikierroksen niin ulina/värinä loppui, ehkä 0,1bar tippui bensanpaineet.
Mikähän tollasen tekee vai tuliko Malpassille tunnit täyteen?
Eilen kun siirsin autoa vähäksi aikaa pois tallista niin toi Malpassin bensanpaineensäädin piti hirveetä ulinaa, kun otti säätimestä kädellä kiinni se värisi aika voimaakkaasti? Tiputin paineita vajaan varttikierroksen niin ulina/värinä loppui, ehkä 0,1bar tippui bensanpaineet.
Mikähän tollasen tekee vai tuliko Malpassille tunnit täyteen?
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
Täälä kanssa malpassi ujeltanu jo pari kesää. Toimintaan en o huomannu vaikuttavan ja ääneenki näköjää voi tottua. Ehkä sen jo vois silti kohta vaihtaa..
^^Eli ominaisuus vanhetessaan
No on toi mun säädin jo hintansa tienannu ku 8 vuotta ollu käytössä. Netistä lueskelin että tohon vinkunaan on jollain auttanut niiden kehäpulttien kiristys, omaani sitä en ehtinyt koittaa kun purin sen jo pois autosta.
Pari ehtoota tullut väkerrettyä tuota bensamuutosta, nyt olis pumput, suuttimet ja linjat paikoillaan:

Tankki on täynnä kasivitosta ja linjassa vähän painettakin eikä vielä vuoda mistään
:

En viittiny enää tänä ehtoolla koko kulmakuntaa herättää vaikka autoon laitoinkin ton putkiston sisäänajon ajaksi kiinni. Jos sitä huomenna vaikka koittas käymään.
Pari ehtoota tullut väkerrettyä tuota bensamuutosta, nyt olis pumput, suuttimet ja linjat paikoillaan:

Tankki on täynnä kasivitosta ja linjassa vähän painettakin eikä vielä vuoda mistään

En viittiny enää tänä ehtoolla koko kulmakuntaa herättää vaikka autoon laitoinkin ton putkiston sisäänajon ajaksi kiinni. Jos sitä huomenna vaikka koittas käymään.
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
hienoa
jospa se nyt rupiais kestämään, ja saattahan siihen jopku% tehoakin tulla lisää kun ruuvaat ennakoita
Kyllä se heikko kestäminen on ollut tuon Z20LET tiivisteen syytä ja se on onneksi nyt selvitetty. Alastarossa kesäkuussa sulanut jo ennestään Z20LET tiivisteen rikkoma mäntä hajosi vanhan vaurion vuoksi, muut männät ja kansi oli ehjiä koska tiivisteenä oli Cometic.
Ei toi RE85 edelleenkään ole mikään oikotie onneen, jokuaika sitten multa kyseltiin privalla että minkä paksuisella Cometicillä ajan koska Z20LET tiiviste oli pettänyt eräässä C20LET moottorissa viinan kanssa. On ihan selvä asia että jos vesi ei pakopuolella kierrä niin kansi sulaa ja tiiviste korkkaa sieltä.
Ei toi RE85 edelleenkään ole mikään oikotie onneen, jokuaika sitten multa kyseltiin privalla että minkä paksuisella Cometicillä ajan koska Z20LET tiiviste oli pettänyt eräässä C20LET moottorissa viinan kanssa. On ihan selvä asia että jos vesi ei pakopuolella kierrä niin kansi sulaa ja tiiviste korkkaa sieltä.
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92