Tässä kun nyt omasta levisi tuo oikean puolen sisempi vetonivel niin olen kovasti etsinyt kyseistä osaa.. Oon nyt löytänyt kahta eri vetoakselia oikealle puolelle 374535 ja 374781. Ensin mainittua saa tarvikeosana erittäin huokealla hinnalla mutta toista ei. No se nyt ei sinänsä haittaa mutta mitä hiton eroa noilla on? 374781 akseli käy omaan -07 vuosimallin autoon. Sen verran oon löytäny tietoa että -07 on ehkä muuttunut ulompi vetonivel. MUTTA.... Onko se ainoa ero noitten kahden välillä? Miksi en löydä kuin yhtä sisempää vetoniveltä? Käykö se samainen 1603236 osanumerolla oleva sisäpään nivel kaikkiin 2.2 litraisiin vaihteistosta ja iästä riippumatta?
Ruotsista löysin monta purkuliikettä jotka möi 374781 numerolla niin M32 askista sekä automaatista otettua akselia,en valitettavasti tiedä mikä aski on kyseessä.
Vectra c Z22YH vetoakseleiden erot?
Vectra c Z22YH vetoakseleiden erot?
How low can you go?
Re: Vectra c Z22YH vetoakseleiden erot?
No vastaan itselleni jos joku tarvitsee kyseistä tieto joskus..
Siis, vetoakseleissa on ainoa ero se ulompi vetonivel joka muuttunut 2007,varmuutta ei ole onko kyse nivelen ulkohammastuksesta vai sisähammastuksesta.
Sisempi vetonivel(osanumero 1603236) on kaikissa 2.2(yh/se) koneissa, 5 tai 6 pykälän manuaali ja automaatti laatikolla varustetuissa sama! Ainoastaan väliakseli sisemmältä vetoniveleltä vaihdelaatikkoon on eri automaatti ja manuaalilaatikoissa.
Siis, vetoakseleissa on ainoa ero se ulompi vetonivel joka muuttunut 2007,varmuutta ei ole onko kyse nivelen ulkohammastuksesta vai sisähammastuksesta.
Sisempi vetonivel(osanumero 1603236) on kaikissa 2.2(yh/se) koneissa, 5 tai 6 pykälän manuaali ja automaatti laatikolla varustetuissa sama! Ainoastaan väliakseli sisemmältä vetoniveleltä vaihdelaatikkoon on eri automaatti ja manuaalilaatikoissa.
How low can you go?