Terve!
Totesin että mun Vectrassa on pari ongelmaa ja itsellä ei ole hajuakaan miten korjata sillä ei ole kokemusta Vectroilla. Keskuslukitus ei lukitse oikea takaovea eikä avaa sitä, katsoin noi kaapelit siellä oven saranoilla, näytti ehjiltä mutta eihän minulla ole aavistustakaan mikä niistä on kaapeleista on keskuslukitus, joten jos kellään olisi linkki kytkentäkaavioihin tai kokemusta niin kommentoikaa mielellään. Sitten totesin myös että kuskin ikkuna on hypännyt kiskoilta siellä oven sisällä ja ikkunan urat ovat irtoneet, olen hankkimassa varmuuden kannalta uusia uria ja ehkä moottorin siinä samalla. Ja vielä viimeksi, nuo orkkis kaijuttimet, irtovatko ne ns kehikosta? Ne kiinnitetään kolmella ruuvilla jota minä pidän kehikkona, jos irtoaa niin miten?
Kiitoksia vastauksista.
Waltio
Vectra B '96, pari ongelmia
Re: Vectra B '96, pari ongelmia
Äkkiseltään veikkaisin että olisiko keskuslukon servo mennyt? kokeile tuleeko sille servolle virtaa.
ne orkkiskajarit on yhtä puuta se kehikon kanssa joten joudut hankkimaan/tekemään niille tarvikekaiuttimille kehikot..
ne orkkiskajarit on yhtä puuta se kehikon kanssa joten joudut hankkimaan/tekemään niille tarvikekaiuttimille kehikot..
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Kiitoksia.NOesc kirjoitti:Äkkiseltään veikkaisin että olisiko keskuslukon servo mennyt? kokeile tuleeko sille servolle virtaa.
Sain selvitettyy kaapeleista mikä oli ja saivat virtaa, ainakin siinä missä mittasin (oven saranoilla). En pääse itse liittimeen sillä ikkuna on edessä siinä joten ae saa luvan olla. Miten saisin ne kiskot paikoilleen taas siinä vasen etuikkuna ja sitten että tietääkö kukaan mistä saisin uusia tuulilasin tiivisteet (ulkopuoliset)?