VAROITUS! Opelkopla liikkeellä
Aamulla mennessäni autolle, en päässyt kuskin puolelta sisään. Noh, ajattelin, että lukko on jäässä ja menin apukuskin puolelle. Sieltä sitten kauhukseni huomasin, että lukkopesä oli hajalla, lyöty varmaan ruuvarilla sisään. Palasin kuskin puolelle, ja huomasin lumia puhdistettuani myös ruuvimeisselin jäljet lukkopesässä. Kurkkasin sisään, ja kaikki näytti olevan ok. Ja lukot kiinni. Jaahas! Totesin, ja soitin poliisit paikalle.
Siinä sitten poliiseja osottaessani tuli naapuri pihalle puhdistamaan omaa Opeliansa lumista. Kauhukseen hänkin joutui toteamaan saman, kuin minä. Hänenkin autoon oli yritetty sisään.
Poliisit tulivat paikalle ja tutkivat löydökset. Autossa rikosilmoitusta antaessani konstaapeli kertoi, että samana aamuna aikaisemmin, oli ilmoitettu myös yksi ascona varastetuksi, samalta parkkikselta.
Joku oli siis tosissaan etsinyt Opelia, mihin pääsisi helposti sisään. Onneksi minun autoon ei oltu päästy, mutta iso lasku noitten lukkopesien uusimisesta on tulossa..
Tämä tapahtui siis tänään aamulla, ja ke-to välisenä yönä vorot olivat käyneet.
Haluaisin vain varottaa muita Opelisteja, että pitäkää autojanne silmällä, jos sama kopla jatkaa työtänsä pääkaupunkiseudulla!
Mä asun Leppävaarassa, tarkemmin sanottuna Vallikalliossa, Porarinkadulla. Alue on muuten ihan mukavan rauhallista ollut vuoden kokemuksen perusteella.
Jens Holm
Siinä sitten poliiseja osottaessani tuli naapuri pihalle puhdistamaan omaa Opeliansa lumista. Kauhukseen hänkin joutui toteamaan saman, kuin minä. Hänenkin autoon oli yritetty sisään.
Poliisit tulivat paikalle ja tutkivat löydökset. Autossa rikosilmoitusta antaessani konstaapeli kertoi, että samana aamuna aikaisemmin, oli ilmoitettu myös yksi ascona varastetuksi, samalta parkkikselta.
Joku oli siis tosissaan etsinyt Opelia, mihin pääsisi helposti sisään. Onneksi minun autoon ei oltu päästy, mutta iso lasku noitten lukkopesien uusimisesta on tulossa..
Tämä tapahtui siis tänään aamulla, ja ke-to välisenä yönä vorot olivat käyneet.
Haluaisin vain varottaa muita Opelisteja, että pitäkää autojanne silmällä, jos sama kopla jatkaa työtänsä pääkaupunkiseudulla!
Mä asun Leppävaarassa, tarkemmin sanottuna Vallikalliossa, Porarinkadulla. Alue on muuten ihan mukavan rauhallista ollut vuoden kokemuksen perusteella.
Jens Holm
Juu.. Yöunet menee! Nyt on auto turvallisesti huoltoliikkeen tiloissa. Ja siellä varmaan onkin sitten yli viikon. On kuulemma parin viikon jonot, mutta tuurilla saavat johonkin väliin otettua lukkopesien vaihdon.
Mä asun siinä porarinkatu vitosessa. Opel Astra -95 sedani.. Punainen väriltään, ja musta liekki persuksessa =)
Toivottavasti eivät iske enää samalle seudulle!
J
Mä asun siinä porarinkatu vitosessa. Opel Astra -95 sedani.. Punainen väriltään, ja musta liekki persuksessa =)
Toivottavasti eivät iske enää samalle seudulle!
J
Jos meinaat sitä, mikä on Vallikallion Shellin ja Vihdintien välissä, niin se on ollu siinä jo monta viikkoa. Ihmetyttää kyllä, että miksei ole haettu pois, kun näyttää olevan auto täynnä jotain romuakin....On 2004-01-15 20:50, kumimuumi wrote:
yhen 5-ovisen asconan näin hylättynä kehä-I:n varteen siinä vihdintien kohdalla itään päin mennessä. kuskin ikkuna auki/paskana, että taitaapi olla lunta tuvassa ihan kivasti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: janhe on 2004-01-15 21:15 ]</font>
-
Espoon Jore
- 'Senator'

-
kumimuumi
- OCF Member

jaa. no ei väkisinOn 2004-01-15 21:13, janhe wrote:Jos meinaat sitä, mikä on Vallikallion Shellin ja Vihdintien välissä, niin se on ollu siinä jo monta viikkoa. Ihmetyttää kyllä, että miksei ole haettu pois, kun näyttää olevan auto täynnä jotain romuakin....On 2004-01-15 20:50, kumimuumi wrote:
yhen 5-ovisen asconan näin hylättynä kehä-I:n varteen siinä vihdintien kohdalla itään päin mennessä. kuskin ikkuna auki/paskana, että taitaapi olla lunta tuvassa ihan kivasti.
onneksi ei ollut taas vähään aikaan tarvinnut ajella kehää duunien jälkeen hämeenlinnantielle. siellä mentiin taas tyhjäkäynnillä etiä päin
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Etkä ole ajatellut soittaa poliisille ja kysyä onko auto mahdollisesti varastettu? Olisin kiitollinen jos joku niin tekisi oman autoni kohdalla. Mut haaveeksi taitaa jäädä, kun kattellaan vaan et vanha opelin romu tossa. Mut antaa olla ei meitä kiinnosta. Oma auto meinaan kateissa mut tuskin on siellä, koska katos tiistaina ja Turusta.On 2004-01-15 21:13, janhe wrote:
Jos meinaat sitä, mikä on Vallikallion Shellin ja Vihdintien välissä, niin se on ollu siinä jo monta viikkoa. Ihmetyttää kyllä, että miksei ole haettu pois, kun näyttää olevan auto täynnä jotain romuakin....
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.