Teholastun karttoja..!!

Keskustelua Opeleista
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Pode »

se kartta jonka poistit ennen auton myyntiä, niin oliko se sinun itse väsäämä? oliko mitään huomattavaa vaikutusta auton tehoihin tai muuhun käyttäytimiseen ?
Viper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Viper »

[quote]
On 2004-01-14 13:13, badfear2001 wrote:
Pelkään pahoin että juuri sellaista valmista karttaa ei ole missään. Eli itse täytyy kartta väsätä, ellei sitten jostain maailmankolkasta löydy heppu joka olisi kartaston C20NE:hen tehnyt..

Hollolassa ja lappeenrannassa on säätöpaikat, joilla on se perusohjelma, mistä voi muokata sytkän ja ruiskun karttoja.
Eikö näin ollut astra-f?
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Ne valmiit kartat oli muistaakseni stm6:seen, mutta sanoivat että se luultavasti käy myös tuohon smt5:seen.

En ole 100% varma et oliko se hollolan kartta jopa suoraan tuohon smt5i:hin.
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja badfear2001 »

Olin vain korjaillut pikkasen vetoa yläalueella, ja kyllähän se pikkasen näin perstuntumalta paranikin. Apuna käytin Lambda-arvoa josta pystyin pikkasen seuraamaan miten eri lukemat vaikuttavat. Juuri pikkasta ennen kuin autosta luovuin, niin olin kokeilemassa korkeampien bensanpaineiden vaikutusta. Pikkasen kun vaikutti siltä että yläkierroksilla kakkua olisi tarvittu enemmän...mutta se sitten jäi :sad:
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Juu itellä ois kesällä kanssa tarkotus, et kuhan sen lastun saa säädätettyä niin kokeilisin korkeampien bensapaineiden vaikutusta.
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Eiköhän tuohon kannattaisi laittaa ihan suossiolla se säädin ja käydä asiansa osaavalla "gurulla" penkittämässä ja samalla tekemässä "lastun".
Olihan tuossa aika hyvin tehoa, kun en päässyt varttimaililla, kuin 0.1s karkuun :smile:
Tosin kuski oli varmaan 25kg kevyempi ja tuossa Astrassasi ei ole kattoluukkua & vetokoukkua, joten siitäkin tulee jotain 40kg? No kuitenkin, oli ne tehot varmaan 130-140hv:n paikkeilla.
Vieläkös siinä on ne härskin provosoivat hörpötihörpöti tyhjäkäyntiäänet? Taisivat aikanaan aiheuttaa useammankin täyskiihdytyksen liikennevaloista :razz:
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Pode
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-17 11:53, Ahnuld wrote:
Eiköhän tuohon kannattaisi laittaa ihan suossiolla se säädin ja käydä asiansa osaavalla "gurulla" penkittämässä ja samalla tekemässä "lastun".
Olihan tuossa aika hyvin tehoa, kun en päässyt varttimaililla, kuin 0.1s karkuun :smile:
Tosin kuski oli varmaan 25kg kevyempi ja tuossa Astrassasi ei ole kattoluukkua & vetokoukkua, joten siitäkin tulee jotain 40kg? No kuitenkin, oli ne tehot varmaan 130-140hv:n paikkeilla.
Vieläkös siinä on ne härskin provosoivat hörpötihörpöti tyhjäkäyntiäänet? Taisivat aikanaan aiheuttaa useammankin täyskiihdytyksen liikennevaloista :razz:
Ei oo enää hörpötihörpöti tyhjäkäynti ääniä, tällä hetkellä seh-nokka kiinni. Täälläkin päin ne hörpötihörpöti äänet herättä huomiota varsinkin valoissa..
Pode
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-01-12 00:28, Jani Mukkala wrote:
Sori,kun on vastaus vähän kästänyt.Mä voin tuossa viikolla joku päivä skannata koneelle muutaman sivun missä on noita säätökarttoja ja tietoa ja lähettää ne sähköpostina sulle sitten.
Onko tullut edistystä asiaan?

osoite oli: simo858@luukku.com
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Kyllä mä sitä tuossa yksi ilta tutkin ja luin tarkemmin,ja näyttää vahvasti siltä että ne kaikki kartat on juuri noita 2D/3D karttoja mistä ei ole mitään hyötyä kun sitä itse ohjelmoittee.
Ei ole riemulla rajaa,kun opelilla ajaa!
Vastaa Viestiin