mikä syö kampiakselin tunnistinta ?
mikä syö kampiakselin tunnistinta ?
eli 2,0 xev -99 omega johon oon vaihtanut joka 3 vuosi tuon kampiakselin tunnistimen,ei mitään eroa onko alkuperäinen vai tarvikeosa.on vielä paskamainen vaihtaa.auto ollut jo 8 vuotta minulla joten 3 tunnistin pitäisi laittaa..meni taas tänään..
lie joku kirous.
Re: mikä syö kampiakselin tunnistinta ?
Väärä momentti,johdoissa vikaa?
Ite kun vaihoin sen korvasin torx pultin tavallisella,helpottaa ainakin mulla avaamista
Ite kun vaihoin sen korvasin torx pultin tavallisella,helpottaa ainakin mulla avaamista
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
Vai olisiko nyt vika siinä itse johtosarjan liittimessä, eikä niinkään tunnistimessa?
Ei kai tuota kampuran tunnistinta väärällä momentilla rikki saa, ellei vedä hampaat irvessä kiinni...
Ei kai tuota kampuran tunnistinta väärällä momentilla rikki saa, ellei vedä hampaat irvessä kiinni...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
kari.rautio
- 'Admiral'

Mulla on ollut 3 vuotta Omega 2,2 Ecotec koneella. Ei ole vielä mennyt anturia, mutta Vectrassa meni. Siinä oli 1.8 Ecotec kone. Ovat ehkä samanlaisia tuon anturin suhteen. Minusta Vectran anturin hajotti se, että johto kulkee lähellä pakosarjaa ja eristeet hapertuu ja varisee pois. Sitten johtimet alkaa tehdä oikosulkua.
Omega Farkku 2,2 vm 2000, 385 000 km
Juu, tuo johtimien palaminen ja siitä seurannut oikosulku oli tuttu vika B1 X20XEV Vectrassa aikanaan. Johdot menee tosiaan ihan pakosarjan vierestä.