Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juu, eli noin 1000-1500 kierrosalueella auto niin kuin hyytyy, vähän samanlainen efekti kuin kaasari auto olisi kylmä ja sillä yrittää kiihdyttää, missä vika? joku anturi paskana tms?!
no juu. tekeehän toi omppukin tuolla koneella ehkä jotai tollasta. mä oon kyllä sen tulkinnu ihan vaan niin että veto yksinkertaisesti loppuu. kiinnostas itseäkin jos tuo on muka joku vika.
Jooh, on se tosiaan aika kiusallinen, mutta epäilenpä tosiaan jotain anturia tms. Ei viittis kyl mihinkään merkkikorjaamol men... se on aina 100000000000000000000 euroa kun ne laittaa sen testeriin...
On 2004-01-18 17:41, Mixu_N wrote:
Jooh, on se tosiaan aika kiusallinen, mutta epäilenpä tosiaan jotain anturia tms. Ei viittis kyl mihinkään merkkikorjaamol men... se on aina 100000000000000000000 euroa kun ne laittaa sen testeriin...
Aikoinaan itse soitin suoraan Opel palveluun ja kysyin maksaako testerillä katsominen.Sanoivat ettei katsominen mitään maksa(tästä joskus aiemmin olen kirjoittanut)Kun vein auton masterfit pikahuoltoon asentaja meinasi laskuttaa,mutta sanoin että soitettu on ja tarkista-ETTÄ katsominen ei maksa mitään ja EI maksanut -Silloinen vika eli kampiakselin -asentotunnistin.Ei ottanut kierroksia yli 3500..