Omega B:n omistajat

Keskustelua Opeleista
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega B »

tähän asti olen ollu tyytyväinen omaan omppuuni, mitä ny yks moottori rikko :sad: mutta muuten on toiminu. kulkee vene mukavasti perässä ja koiruus mahtuu taakse hyvin. tien päällä kulkee kuin juna.
(Omega b 2,5 V6,myyty pois)(Chevy Astro LT EXT 4X4 4,3 V6,vaihdettu) Nykyisin GMC Van 6.2d
WalesinApina
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja WalesinApina »

Mulla on ollut -98 2.0 8v Omega nyt reilut kaksi vuotta. Kilsoja on tullut ajettua sadastatonnista lähtien n. 40tkm. Sikatyytyväinen oon ollut. Varsinaisia vikoja on ollut vain yksi, eli startti on vaihdettu. Öljyä myös vähän syö, mutta ei häiritsevästi.

Lohkolämmitin meni myös uusiksi, mutta se ei liene varsinaisesti ompun vika.

Ja on muuten sairaan hyvä auto etenemään talvella, vaikka takavetoisesta luulisi muuta.
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Mullakin oli 2.0 8v koneessa aluksi ongelmia startin kanssa,pakkasella se ei yksinkertaisesti jaksanut pyörittää.Lämpimillä keleillä vielä pärjäili..
Mietin sitten ottaisko ton vaihtostartin ja veis korjaamolle.Vaihtostartti ois kustantanut 130e.Päätin sitten itse purkaa ton startin.Ei siinä mitään mekaanista vikaa ollut,oli vaan hapettunut kauttaaltaan tukkoon.Moottorin ja startinkin välinen alue ihan hapettunut.Hiomapaperia vaan ja nyt pyörittää iloisesti...
Vastaa Viestiin