nyt v*tuttaa
-
omega 3000
- 'Kapitän'

En minä teillä leiki jos on vaara törmätä muihin ihmisiin, mutta tarkoitan, että hauskinta on käyttää molempia kaistoja luisuun jos vaikka vertaisi kaupan pihaan jossa ei esteitä satojen metrien alueella.
Kyllä muuten olen huomannut, että etuvetoisellakin saa pidettyä hauskaa ja vielä suuremmalla vauhdilla kuin takavetoisella. Tai ainakin kadetilla.
Kyllä muuten olen huomannut, että etuvetoisellakin saa pidettyä hauskaa ja vielä suuremmalla vauhdilla kuin takavetoisella. Tai ainakin kadetilla.
"Ei muuta ku calsu kuntoon ja uutta kamikazeeeta kehiin."
joo todellakin reenaus jatkuu ku auto on kunnossa! harmi vaan ku korjaamoilla on niin pitkät jonot
ja mun mielestä se on sit lähinnä naurettavaa ku joku uhoo että "...joo oon ihan helvetinmoine kuski mennään vaik johki isolle parkkikselle niin näytän käbäkäännöksen!!" hahaahahahaa!=))
pitäs varmaa ostaa joku muutaman huntin vanha sierra jolla voi kepittää vaikka päin seinää ni ei muuta ku naurata!
calibralla lähtis sit ulos vaan ku haluais mirriä;))
joo todellakin reenaus jatkuu ku auto on kunnossa! harmi vaan ku korjaamoilla on niin pitkät jonot
ja mun mielestä se on sit lähinnä naurettavaa ku joku uhoo että "...joo oon ihan helvetinmoine kuski mennään vaik johki isolle parkkikselle niin näytän käbäkäännöksen!!" hahaahahahaa!=))
pitäs varmaa ostaa joku muutaman huntin vanha sierra jolla voi kepittää vaikka päin seinää ni ei muuta ku naurata!
calibralla lähtis sit ulos vaan ku haluais mirriä;))
Teepä se..vois tehdä ihan hyvää..On 2004-01-16 15:00, kamikaze wrote:
Mitä muuten tarkoittaa suomeksi "voi kepittää vaikka päin seinää ni ei muuta ku naurata."
Alun tuosta vielä tajuan mutta..no, ehkä vika on ymmärryksessäni..
"Mitä muuten tarkoittaa suomeksi "voi kepittää vaikka päin seinää ni ei muuta ku naurata.""
lähinnä tarkoitan että sen sierran seinään ajokaan ei harmittaisi kovinkaan paljoa..
nostettiin muuten auto ilmaan äsken tutun korjaajan vehkeillä... tekniikka oli perfekto (huh!!) ja korjaustarjous maaleineen oli 300e. miltä toi tarjous kuulostaa teistä?? mun mielestä se on kohtuullinen..
lähinnä tarkoitan että sen sierran seinään ajokaan ei harmittaisi kovinkaan paljoa..
nostettiin muuten auto ilmaan äsken tutun korjaajan vehkeillä... tekniikka oli perfekto (huh!!) ja korjaustarjous maaleineen oli 300e. miltä toi tarjous kuulostaa teistä?? mun mielestä se on kohtuullinen..
Paskamainen juttu kun jotain sattuu, mutta mikä on pointti heitellä perää suoralla tiellä 70-80km/h?On 2004-01-15 20:55, kamikaze wrote:
pistelin äsken calibralla v*tuiks->
kokeilin yhellä leveemmällä tiellä ekaks heittää perää toiselle puolelle, korjausliike meni hitusen yli ja tuloksena auto 70km/h oikee kylki edellä päin penkkaa..
Tota mäkin ihmettelen, suoralla tiellä pitää saada auto sivuluisuun?heitellä perää suoralla tiellä 70-80km/h?
Noh, tulihan tota testailtuakkin useasti kerhon talviajo harjoituspäivillä, tosin myönnän kyllä ettei opit vielä ihan täisyn mennyt kaaliin, auto ei vieläkään kulje suoraan. Missä vika?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jarno on 2004-01-17 04:33 ]</font>
-
omega 3000
- 'Kapitän'

Eikös niitä kottikärryjä työnnetä juuri takaa päin? Etupyörä harvemmin vetää kottikärryissä (ja muissa takavetoisissa vehkeissä)...On 2004-01-16 17:21, j-ptuning wrote:
etu veto=kottikärry=) ei herneitä=)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
omega 3000
- 'Kapitän'

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!