Morjens!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
SorsaTRanssissa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SorsaTRanssissa »

Piti ostaa ooppeli kun tää foorumi on niin hyvä!

Kakkosautoksi eilen hommasin tommosen -84 Corsan. Ovissakin lukee Luxus, eli kai se sitten semmonen on!

Kiva pikku kauppakassi, onhan nuita ooppeleita ollu menneisyydessä useampikin mutta kun piti Ford Fiestasta, VW Polosta ja Corsasta valita, niin eipä ollu oikeastaan valinnan vaikeutta!

Täytyy kohta mennä kokeilemaan josko lähtis vielä käyntiin...
Kedautt gsi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kedautt gsi »

onnea vaan!
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

onko nyt hjyvä fiilis? :wink:
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

mä luulen että tuolla sorsalla saat hyvän vaikutuksen kauppareissulla ja muut autoilijat antaa jopa tietä onko jo kokemusta?

(HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHhahihhihiihhiihihihihihihheheheheheheheeheheh...ei perkeles hahahahheheehhihihih)
SorsaTRanssissa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SorsaTRanssissa »

Kyllä tää ainakin itseä hymyilyttää! En ole vielä kerennyt katsoa muiden kulkijoiden ilmeitä kun ikkunat on aina niin pirun huurussa :grin:

Noh, voisi sitä 200 eskoa huonompaankin laittaa...vai voisiko? Leimaa sentään elokuulle asti. Toivottavasti kestää edes helmikuulle.

Taas eilen illalla Tarvon tietä ajaessani (jopa 110 km/h mittarin mukaan) huomasin kaukaa hätävilkut ja ajattelin jo että jos se on Opel ni voi he**tti...E Kadettihan se siellä vilkutteli.

Noh totuuden nimissä täytyy todeta että tämä on jo seitsemäs Opel joka mulla on ja ensimmäinen Corsa. Ei näistä vaan pääse eroon. Jaksoinkin olla viisi kuukautta ilman obelixia. Muija rupee jo hermostumaan kun aina pitää olla joku "romu" nurkissa pyörimässä. Itse en ole Mazdaan koskenutkaan sitten viime perjantain kun sorsan ostin.

Huvinsa kullakin!
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

On 2004-01-19 17:35, SorsaTRanssissa wrote:
Kyllä tää ainakin itseä hymyilyttää! En ole vielä kerennyt katsoa muiden kulkijoiden ilmeitä kun ikkunat on aina niin pirun huurussa :grin:

Noh, voisi sitä 200 eskoa huonompaankin laittaa...vai voisiko? Leimaa sentään elokuulle asti. Toivottavasti kestää edes helmikuulle.

Taas eilen illalla Tarvon tietä ajaessani (jopa 110 km/h mittarin mukaan) huomasin kaukaa hätävilkut ja ajattelin jo että jos se on Opel ni voi he**tti...E Kadettihan se siellä vilkutteli.

Noh totuuden nimissä täytyy todeta että tämä on jo seitsemäs Opel joka mulla on ja ensimmäinen Corsa. Ei näistä vaan pääse eroon. Jaksoinkin olla viisi kuukautta ilman obelixia. Muija rupee jo hermostumaan kun aina pitää olla joku "romu" nurkissa pyörimässä. Itse en ole Mazdaan koskenutkaan sitten viime perjantain kun sorsan ostin.

Huvinsa kullakin!
Se ollaan huomattu,lääkitykset täytyy muistaa ..
Vastaa Viestiin