Opel Vactra GLS-92 1.6??

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
SimPp4
'Agila'

Viesti Kirjoittaja SimPp4 »

Morjens!
Mulle tarjottiin noin viikko sitten Vectraa vm.1992,ajettu 280tkm,täydellinen koneremppa tehty 2000km sitten,uudet takalokasuojat,uusi tuulilasi ja uudet renkaat. Myyjä on mun äidin setä,että luotettava se on ja hinta olis "muille" 3500egee mutta mä saisin sen 2300 eurolla.

Onko tämä hyvä käyttöauto?
Ei Juurikaan mitään ruostetta...

Kiitos!
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puppe »

no toi 2300e olis kohdallaan... mut eihän toi 1.6 oo sitä "ärhäkkää" mitä sä olit hakemassa :smile:
Opel Vectra B
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Heh, tosiaan jos ärhäkkää oot ostamassa niin ei se tuo 1.6 ainakaan oo. Ennemmin vaikka mun kaverin vekotin. Huippukuntoinen -92:nen ja sattuu vielä löytymään Vaasasta. Vectra 2000:n täydellinen korisarja sumareineen. Auto maalattu onko ny 1½ sitte tai jotain. 2.0i ja ajettu jotain 150tkm ja takuulla ruosteeton kärry. Muutenkin auto on moitteettomassa kunnossa.
SimPp4
'Agila'

Viesti Kirjoittaja SimPp4 »

No missäpäin Vaasaa se sijaitsee,itse asun koulukadulla?
tiedätkö muita myytävänä olevia autoja Vaasass?
No kuinka paljon toi vectra sitten maksaa?
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Kaveri (Fotze) nyt tässä vähän ennakoi... Mun se on ja tullee kesemmällä myyntiin tuontiauton alta. En nyt tänne viitsi alkaa liikaa mainostamaan, kuten missä auto on ettei se häviä tosta pihasta vaikka onkin hällyyttimet. Jos löydät A1 vecun mitä ei ikinä ole hitsattu tai ei oo ruosteessa niin onneksi olkoon... Alkaa olla aika harvassa näinä päivinä.
BMW M3 E92 Coupé
Vastaa Viestiin