opel kadett kiemen
opel kadett kiemen
Terve purkaan tässä opel kadett vm66 ja tuossa lattiassa pellin päälle on laitettu tuollaista eräänlaista huopamattoa joka on niin pirun tiukassa kiinni.onko mitään konstia saada sitä irti muutenkuin takapihalla taltalla? Ps mahtaako tuo matto sisältää asbestia?
Re: opel kadett kiemen
Edit.niin tosiaan kaapimalla taltalla eikä takapihalla 
- sepse
- OCF Member 2023

Aina on irronnut kun tohottimella on antanut liekkiä ja teräs lastalla työntänyt irti , kun maton pinta muuttuu kiiltäväksi se on valmis irtoamaan .
Ja jos pinta on huopainen , kaveri lämmittää nurjalta puolelta pelliä ja itse irroitat teräs lastalla pääli puolelta .
Seppo
Ja jos pinta on huopainen , kaveri lämmittää nurjalta puolelta pelliä ja itse irroitat teräs lastalla pääli puolelta .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
- sepse
- OCF Member 2023

Totta puhut , nykyään on tehokkaita kuumailmapuhaltimia / silloin kun mulla oli tuo 60 lukuisten Opelien kausi niin ei sen ajan (80 luvun) puhaltimilla irronnu kunnolla massat ja massamatot- eristeet .
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6