Mutta osta semmonen räppänä että kun romutat sen johonkin niin se kestää sen verran että loput sinusta saa ulos kun raajasta vetää eikä tarvi lusikalla kaapia. Vanha mersu tai 240 volvo.On 2004-01-19 19:01, rekordE wrote:
AIVAN! Minä olen samaa mieltä ton "ärhäkän" auton ostossa, että hommaat ekaks autoks semmosen parin sadan euron räppänän, joka ei ole niin ärhäkkä, niin saatat ehkä päästä viettämään 19- vuotis päivääkin. Ja sit jos ( ja kun ) kosautat sen johkiin tolppaan/ojaan/penkkaan, niin vauriot ei tuu niin kalliiksi!
Paras auto 18-vuotialle??
Onhan se iskä-leasing vähä semmosta,On 2004-01-19 22:33, Jaakko- wrote:
Oishan se oma auto nätti mutta pääsis halvemmalla jos ajelis iskän autolla.
ainakin mulla kun oli oma auto työn alla.
"Mihi sä meet?","tuu puolen tunnin päästä takas, jos mää tarvin autoa" Ei helv....
Oman auton kun kerran ostaa niin sen jälkeen ei isi-leasing paljo nappaa.
Ja yleensä eka auto on kaikkea muuta kuin nätti
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarno.v on 2004-01-19 23:19 ]</font>
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Itse aloitin autoilun linjalla Datsun 100A/1000...
Ensimmäinen autoni meni tosiaankin romuksi, mutta ei omasta toimestani vaan paikallisen nyrkeilijä/sukeltaja/laskuvarjohyppääjä persoonan ajamana.
Ei voinut kuin ihmetellä, miten helposti auto kaatuu, vauhtia oli noin 40 ja heppu veti käkkärin...
Loppu onkin historiaa...
Ensimmäinen autoni meni tosiaankin romuksi, mutta ei omasta toimestani vaan paikallisen nyrkeilijä/sukeltaja/laskuvarjohyppääjä persoonan ajamana.
Ei voinut kuin ihmetellä, miten helposti auto kaatuu, vauhtia oli noin 40 ja heppu veti käkkärin...
Loppu onkin historiaa...
Kyllä mä tiesin silloin -80 luvulla mitä tuleman pitää,eikä tarvinnut keltään senkummemmin kysellä
Kahdenviikon liksasta kun ostaa ekat autonsa,tulee myöskin tekniikkapuoli paremmin tutuksi.Takavedolla opitaan myöskin ajotaito paremmin,vaikka nykyään sitä pidetään vaarallisena.Mun ehdotus on Riesa tai Omppu.