Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ata ajeli vastaan Martinlaakson "shikaanissa" eilen klo. 18.44 .
Miitistä kenties tulossa..?
Telwin kotona ja abc:llä 
Kukas foorumilainen oli puol neljän aikoihin lahden kariston nesteellä tankilla mustalla Signumilla(?) ja klubitakki päällä ? Taisit ajaa vielä vastaan tuntia myöhemmin tuossa korialla. Olin hopeisella C veculla just lähdössä parkista kun huomasin 
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
Taisin olla minä, musta farkku astra. Tosiaan niihin aikoihin tankilla nesteellä olin, siitä sit inkeroisiin ja korian läpi ajoin.Terracid kirjoitti:Kukas foorumilainen oli puol neljän aikoihin lahden kariston nesteellä tankilla mustalla Signumilla(?) ja klubitakki päällä ? Taisit ajaa vielä vastaan tuntia myöhemmin tuossa korialla. Olin hopeisella C veculla just lähdössä parkista kun huomasin
Joo, miitistä tulossa ja tallille Calibraa katsomaan menossa olin.hudu79 kirjoitti:Ata ajeli vastaan Martinlaakson "shikaanissa" eilen klo. 18.44 .
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Taisin ajella Hudu79:n emännän perässä Huikkaharjussa radan ali puolilta päivin.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Ei, kyllä minä olin puikoissa. Likan reeneihin vienti, ja ite menin kundin kanssa luistelemaan...retro kirjoitti:Taisin ajella Hudu79:n emännän perässä Huikkaharjussa radan ali puolilta päivin.
Rouva oli Conalla liikahtanut Tiksiin jo kympin aikoihin.
No prkl, jotenki aina osunu emäntäs ku oon ajellu ohi/vastaan/perässä, niin ajattelin, että niin tälläkin kertaa.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Ata bongattu ja muutama sana vaihdettu Viking Gabriellan yökerhossa perjantai-iltana. 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Kerho t-paita bongattu espoolaisella Fit1-salilla.
Jaku tuli tuurin suoralla vastaan.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Huomasin sut kans...Jartsa kirjoitti:Jaku tuli tuurin suoralla vastaan.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
joo ei kerinnyt edes kättä nostamaan kun vasta aivan kohdalla huomasin että mustakattonen valkoinen J-astra ja samassa välähti että perskeles se oli JakuJaku kirjoitti:Huomasin sut kans...Jartsa kirjoitti:Jaku tuli tuurin suoralla vastaan.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
Oliko opelvisio tänään neljän aikaan suutarilassa oplian edessä vai kenen c vectra opc farkku arden siitä lähti liikenteeseen ?
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Mää se olin. Veikkailinkin et sä taustapeilissä olit. Kävitkö rengaskaupoilla?Akus kirjoitti:Oliko opelvisio tänään neljän aikaan suutarilassa oplian edessä vai kenen c vectra opc farkku arden siitä lähti liikenteeseen ?