Omega b1 puhalluksen säätö
Omega b1 puhalluksen säätö
Eli vm-94 MV6 manuaali ilmastoinnilla, puhaltaa koko ajan ilmaa kaikista suuttimista, eikä nappulan pyörittelyllä ole vaikutusta. Kellään ideoita missä vika? Toimiiko tuo jollain alipaineella?
Re: Omega b1 puhalluksen säätö
Alipainetoiminen, voi olla että alipaine puuttuu kokonaan.
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Alipaine kun puuttuu puhaltaa tuulilasille.Varmaankin jumitettu läpät auki jos eivät ole toimineet kunnolla.Edellisestä käyttiksestä tein juuri noin kun läpät veti rallia kaasun asennonnon mukaan,jonka itse koin erittäin raivostuttavaksi.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Juu eli kumpaakaan jalkatilaan ei puhalla ollenkaan, muihin suuttimiin kyllä.
Ai, no sitten siellä on jotaki feelua....jumittaisin vain kaikki läpät auki,toimii.Keski ja taka suulakkeita voi kuitenkin säädellä vielä halutessaan,mun autossa ei ainakaan jalat palellut.jarppa182 kirjoitti:Juu eli kumpaakaan jalkatilaan ei puhalla ollenkaan, muihin suuttimiin kyllä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
kattelen sitä systeemii samalla ku vaihdan autoon mankan. Juu eihän tuo muuten haittaa mut pidemmässä ajossa talvella jalat jäätyy:)
Kurkkaseppa konehuoneessa sen muovin alle josta vaihdetaan sisäilmansuodatin ..sen kotelon päällä on sellainen musta muoviboxi johon tulee alipaineletku ja toinen alipaineletku lähtee kabiiniin
voipi olla toinen niistä irti jos on suodatinta vaihtaessa riuhottu muoveja.Huomasin itse sattumalta että oli irti....
voipi olla toinen niistä irti jos on suodatinta vaihtaessa riuhottu muoveja.Huomasin itse sattumalta että oli irti....