temetsy kirjoitti:eipä siinä muu auta.. Tai sitten x30xe boksi autosta jossa oli vielä infrapunalla ajonesto niin ei tarvi enää noita siruja ja transpotikoita
Sitteppä tarvitaan myös se johtosarja samasta että saadaan aikaiseksi paikka missä tehdään se ohitus
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Mitkä etujarrupalat kannattaa x20xev -95 omegaan ostaa? Muuta väliä ei ole, kuin että vinkunaa en jaksaisi kuunnella. Vinkuuko motonetin paloilla? Ilmeisesti parilitrasessa on nuo ATE jarrut ja isommissa Lucas?
temetsy kirjoitti:eipä siinä muu auta.. Tai sitten x30xe boksi autosta jossa oli vielä infrapunalla ajonesto niin ei tarvi enää noita siruja ja transpotikoita
Sitteppä tarvitaan myös se johtosarja samasta että saadaan aikaiseksi paikka missä tehdään se ohitus
Seppo
Ahaa eli siihen tarvii kuitenkin sen ohituksen Taas viisastuu
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Mun muistaakseni tuon pitäisi pyöriä aina kun on virrat päällä. Jos automaatti-ilmastoinnilla niin tuossa on taukolämmitystoiminto joten periaatteessa siellä ohjauksessa voi olla joku sökö joka sekottaa ton pumpun toiminnan.
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
temetsy kirjoitti:Mun muistaakseni tuon pitäisi pyöriä aina kun on virrat päällä. Jos automaatti-ilmastoinnilla niin tuossa on taukolämmitystoiminto joten periaatteessa siellä ohjauksessa voi olla joku sökö joka sekottaa ton pumpun toiminnan.
Manuaali-ilmastointi, joka toimii. Ei ole siis minkään valtakunnan käsitystä, että miksi se on otettu pois toiminnasta... Ellei joku maahantuojan ohje, et oisivat jossain huollossa aikanaan kytkeneet irti?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
kokki46 kirjoitti:Juu, tonturon liikennevakuutus. Onhan mulla siinä toki vajaan 100€ alennus (ihmettelen kyllä miten mahdollista saada alennusta tieliikennevakuutukseen 0% bonuksilla), eli hitnaa jää jotain 908€ aika liki, mutta on kyllä naurettavan hintanen. Maksa autosta pelkkää vakuutusta enemmän kun auton arvo ;D
Mulla Sysler Voyager ja Toyota Carina, molemmat osakaskolla, kotivakuutus, kaks matkavakuutusta Ja vielä yks Chevroletin varkaus/ilkivalta/palo vakuutus. Koko höskä joku 800€ vuosi.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
kokki46 kirjoitti:Juu, tonturon liikennevakuutus. Onhan mulla siinä toki vajaan 100€ alennus (ihmettelen kyllä miten mahdollista saada alennusta tieliikennevakuutukseen 0% bonuksilla), eli hitnaa jää jotain 908€ aika liki, mutta on kyllä naurettavan hintanen. Maksa autosta pelkkää vakuutusta enemmän kun auton arvo ;D
Mulla Sysler Voyager ja Toyota Carina, molemmat osakaskolla, kotivakuutus, kaks matkavakuutusta Ja vielä yks Chevroletin varkaus/ilkivalta/palo vakuutus. Koko höskä joku 800€ vuosi.
Täältä puuttu se hymiö joka näyttää keskaria
-Mies voi lähetä Opelista, mutta Opel ei miehestä.
Täältä puuttu se hymiö joka näyttää keskaria
Suuttimien alla on muoviset prikat? Vai mitkä lie... o-renkaan ja imusarjan väliin Tulee ja suuttimessa on oma uransa sille. Pitääkö se sen o-renkaan paikoillaa vai mikä tarkoitus... Niitä on itsellä 3kpl halki mistä sais uusia? Länsiautos kävin kyselee mut ei se kuvasta löytäny tollasta osaa. Oisko jollain tietoa?
Ilmeisesti tulee niiden o-renkaiden mukana. tuossa näyttäis olevanm.ebay.co.uk/itm/1x-New-OEM-QUALITY-Holden-Vectra-JR-JS-2-5L-X25XE-Fuel-Injector-Repair-Kit-/121110415800