Toi astra olisi jeesStobe kirjoitti:Voi ritari ässän kellastuneet kassit: http://www.nettiauto.com/opel/astra/7006081
Ja sit olis tollanen. Onko ylihinnoteltu: http://www.nettiauto.com/opel/meriva/6883643
Opelit myynnissä
Re: Opelit myynnissä
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Onkohan toi myyjä sukua stand up koomikko Niko Kivelälle. Ainaki tuo myynti ilmotus on yhtä hauska ja humoristinen ku sen jutut....samsa87 kirjoitti:Kohtuu edukas...
http://www.nettiauto.com/opel/omega/7060359
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Taitaa olla vitsi koko ilmoitus?
Killroy kirjoitti:Onkohan toi myyjä sukua stand up koomikko Niko Kivelälle. Ainaki tuo myynti ilmotus on yhtä hauska ja humoristinen ku sen jutut....samsa87 kirjoitti:Kohtuu edukas...
http://www.nettiauto.com/opel/omega/7060359
Tuollasissa ilmotuksissa lukeminen loppuu kyllä jo ekaan lauseeseen vaikka auto kiinnostaiskin.
En tiedä tarkemmin mut samaa katoin eukolle autoksi ja laskeskelin et karkaa korjauksien kans kustannukset niin ylös et saa nettiautosta ehjän ja kilvellisen samaan rahaan. Saa joku rahamies tuon. Ovetki vaatis maalauksen jos täydellisen haluais.
Eikös tuo ole tosiaan aika kallis mällätyksi...
Halvemmalla saa leimatun ja ehjän..
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
No on. Ehjän yhtä kuppasen saa tuohon hintaan.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Purkuun tuon vois ostaa, mutta aika työläs kyllä korjata.
Ja hintahan ei välttämättä ole tuo 800e, vaan se mikä on 4.3. suurin tarjous.
Ja hintahan ei välttämättä ole tuo 800e, vaan se mikä on 4.3. suurin tarjous.
On aika savotta/kallis toi korjaus joo ja muutenkin aika hapan pelleiltään. Mutta kuitenkin Metrosport malli kokonahoilla ja kattoluukulla, niitä ei ihan joka päivä tuu vastaan ja ei voi verrata normi tonnin velttokutoseen.
Jos olis manuaali niin itseä kiinnostais. Kaikki vammaisvaihteiset saa laittaa lihoiksi mun puolesta
Jos olis manuaali niin itseä kiinnostais. Kaikki vammaisvaihteiset saa laittaa lihoiksi mun puolesta
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Monesti nois avk:n huutokaupois hinta lipee yli tuon "pyyntihinnanki". Toivottavasti tarjoajat on fiksuja ja ei maksa ittiänsä kipiäksi tuosta.
vectraTBO kirjoitti:On aika savotta/kallis toi korjaus joo ja muutenkin aika hapan pelleiltään. Mutta kuitenkin Metrosport malli kokonahoilla ja kattoluukulla, niitä ei ihan joka päivä tuu vastaan ja ei voi verrata normi tonnin velttokutoseen.
Mitä sulla on vammasia vastaan?. Ne on automaattivaihteisia!.
Ei mitään. Automaatit on mun mielestä tarkoitettu liikuntarajoitteisille(eikös vammainen sanaa saa käyttää?) ja mulle ei koskaan tule sellaista. Jos en joskus pysty ajamaan manuaalia niin meen bussilla.maksda kirjoitti:Mitä sulla on vammasia vastaan?. Ne on automaattivaihteisia!.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92