Tuo on Mixun Omega. Itseasiassa olin itsekin tota vaihtamassa omaan autooni mutta nää selkävaivat teki sen etten uskalla vaihtaa. Laatikon kun vaihtaa nii ajaa useamman vuoden taas!
Vaikuttaa kyllä tosi asialliselta peliltä.
Silläkin olis hyvä, kun serkkupoika asentanut tallille nosturit ja pelit sun rensselit..olis helppo tuo laatikon vaihto. Jaa muitakin selkä vaivaisia
Tuo on Mixun Omega. Itseasiassa olin itsekin tota vaihtamassa omaan autooni mutta nää selkävaivat teki sen etten uskalla vaihtaa. Laatikon kun vaihtaa nii ajaa useamman vuoden taas!
Vaikuttaa kyllä tosi asialliselta peliltä.
Silläkin olis hyvä, kun serkkupoika asentanut tallille nosturit ja pelit sun rensselit..olis helppo tuo laatikon vaihto. Jaa muitakin selkä vaivaisia
Hyvät puolet, että kaikki varusteet toimii? Laatikko ei toimi eikä eberi toimi. Ne ei ilmeisesti ole sitten varusteita?
Ei näköjään avk:lle ollu tarpeeksi korkea tarjous ku huutokauppa jatkuu tuosta kohteesta, jessus mitä pelleilyä tuo "huutokauppa" Pitävätköhän niinkauan huutokaupas et menee taas yli tuon ylärajan
Ei näköjään avk:lle ollu tarpeeksi korkea tarjous ku huutokauppa jatkuu tuosta kohteesta, jessus mitä pelleilyä tuo "huutokauppa" Pitävätköhän niinkauan huutokaupas et menee taas yli tuon ylärajan
Eikös se aika selvästi huutokaupan "säännöistä" löydy, että 10.3 klo xx tai 10 minuuttia viimeisen huudon jälkeen..
irYobYetaMis kirjoitti:Mother fucker
Onko muuta vikoja kuin ruoste? Kats?
Halvalla sait jos ei ikäviä yllätyksiä löytyy
Toinen xenonpoltin palanu, pakoputki vuotaa haitari liitoksesta ja käsijarru tehoton. Ensi viikolla ois tarkotus käydä vikalista hakemassa sitten tietää tarkemmin. Muuten anto kyllä mukavat kyydit
Niin ne antavat tulee kahville joskus meille, olis kiva nähdä jne.
Helposti korjattava ainakin ne mitkä oot jo huomannut. Mulla ehkä poltimo talissa jos haluat/tarvitset. Helposti saa vaihdettu vaikka näyttää vähän ahdas
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Eikös se aika selvästi huutokaupan "säännöistä" löydy, että 10.3 klo xx tai 10 minuuttia viimeisen huudon jälkeen..
-Eki
Toi katos jo sillon ekan huutokaupan päättymisen jälkeen pois myynnistä päiväksi ja nyt tuli uudestaan huutokauppaan
Varmaan niinkauan myynnis et joku hullu maksaa tuon maksimihinnan tai ylikin Melko hieno huutokauppa, katoaa uskottavuus koko paskasta.
irYobYetaMis kirjoitti:Niin ne antavat tulee kahville joskus meille, olis kiva nähdä jne.
Helposti korjattava ainakin ne mitkä oot jo huomannut. Mulla ehkä poltimo talissa jos haluat/tarvitset. Helposti saa vaihdettu vaikka näyttää vähän ahdas
Jeps! Pitää katellaan mitä osia sitä tarvitsee niin vois sitten pyörähtää.
Meni jo prkle, meinasin lähtee huomenna katsomaan ja mahdollisesti ostamaan, löytyy varmasti paljon vara osia omaan autoon
Multa löytyy punainen farkku mut ei kyllä tuohon hintaan
Jeps tiedän ja en kyllä käytäisiin purkuosakskaan lol. Tiedät että jos mulla olis vara niin ostaisin sulta vaikka huomenna lol.
Muut asiat kuten yvlla muutama viikkoa sitten
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014