TID-MID- check -juttu/kyssäri / Vectra B 25i '99
TID-MID- check -juttu/kyssäri / Vectra B 25i '99
Nonnii taas.. mulla meni pikselit sössöksi kello-radio-näytöstä , ja ostin sit näytön keltaiselle liittimelle, joka on ajotietsikan multi-info -näyttö. Toimii hienosti, mut aina luettelee vikalistan, eikä saa kuitattua pois niitä, kun ei ole muita palikoita ku näyttö.
Sittenkä..
1. Saako tuon CheckControlin pois käytöstä tech'llä kuittaamalla, vaikka puuttuu muut boksit.
2. Saisiko tuon CheckControlin pois, irroittamalla jonkun johdon (diagnoseleitung tms.) ?
3. Apuja..
http://www.zwirlein.com/vectra/SteckerTID.jpg/
http://www.zwirlein.com/vectra/SteckerMID.jpg/
Sittenkä..
1. Saako tuon CheckControlin pois käytöstä tech'llä kuittaamalla, vaikka puuttuu muut boksit.
2. Saisiko tuon CheckControlin pois, irroittamalla jonkun johdon (diagnoseleitung tms.) ?
3. Apuja..
http://www.zwirlein.com/vectra/SteckerTID.jpg/
http://www.zwirlein.com/vectra/SteckerMID.jpg/
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: TID-MID- check -juttu/kyssäri / Vectra B 25i '99
Ehkä, en tiedä
Mut miksei sitten ostamaan viiksi ja vähän johtojen virituksia että saat sen mid toimimaan oikein? (itse tein tid-mid muutos)
Mut miksei sitten ostamaan viiksi ja vähän johtojen virituksia että saat sen mid toimimaan oikein? (itse tein tid-mid muutos)
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
- kadett90
- OCF Member 2024

1.Tekillä ei saa muistaakseni kuin tuon värinäytön ohjelmoitua tilaan ilman check controllia.
2.Ei irroittamalla vaan kytkemällä antureille menevät piuhat maihin.
2.Ei irroittamalla vaan kytkemällä antureille menevät piuhat maihin.
kävikö sulla tid mid pistoke suoraan, eikö niissä ole eroa, midissä harmaa tidissä keltainen, ja pinnimäärässä oli kans eroa, en ainakaan itse saanut suoraan käymään, piti katkoa johdot ja liittää erilailla, ja laitoin oikeen viiksen myös, tosin check control jäi käytöstä pois, ne tosiaan pitää vain maadoittaa kuten masa sanoi, mutta kulutustiedot kytkin käyttöön.
opel vectra c 2,2 gts
Kyllä kävi keltainen liitin suoraan keltaiseen ajotietsikan näyttöön.. ja nii varmasti mulla onkin liian vähän johtoja.
mutta enkö tarvii myös viiksen lisäksi checkcontrol-boksin. Mä haluan vain pois check käytöstä, enkä tarvitse muitakaan tietoja. Lämpö-radio-kello riittää.
..eli nyt vaan näytön takaa öljy, lamput ja muut tiedot johdolla maihin, ni pitäs olla pois? Ymmärsinkö ihan päin persettä?
mutta enkö tarvii myös viiksen lisäksi checkcontrol-boksin. Mä haluan vain pois check käytöstä, enkä tarvitse muitakaan tietoja. Lämpö-radio-kello riittää.
..eli nyt vaan näytön takaa öljy, lamput ja muut tiedot johdolla maihin, ni pitäs olla pois? Ymmärsinkö ihan päin persettä?
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Ei tarvi mikää boksi lisäksi.
Mut miks laitoit mid sinne jos tid riittää sulle? Eikö helpompi pääsit jos hommata tid
Mut miks laitoit mid sinne jos tid riittää sulle? Eikö helpompi pääsit jos hommata tid
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
ei siellä boksia ole, ne piuhat menee suoraan ajotietokoneelle. jos siinä on alunperin ollu tid niin miksi autossa on check anturit, ja jos on niin kytke anturien piuhat yhteen niin loppuu herjaus, ei tarvi välttämättä mittariston takaa kytkeä. midissä on 32 pin tidissä hmm 26pin.
opel vectra c 2,2 gts
Oli sellainen hyllyssäirYobYetaMis kirjoitti:Ei tarvi mikää boksi lisäksi.
..ja sit, siks varmaan herjaa checkiä, kun niitä johtoja ja antureita ei ole autossa.
keltaisessa liittimessä on tyhjiä paikkoja. Se on aika laiha nippu johtoja.
Ja on myös MID 26pin keltaiselle liittimelle.
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost