Vectra b moniuranhihnan kiristinrullan saatavuus?
Vectra b moniuranhihnan kiristinrullan saatavuus?
Kuten otsikossa lukee onko näihin saatavissa erikseen moniurahihnan kiristimen rullaa? Varaosaliikkeet myy koko kiristintä. Esimerkiksi AD pyytää 104€.. Rullassa ei ole osanumeroa, ainoastaan laakerissa on. Laakerin vaihto ei ole ihan helppoa kun se rulla on niitattu kasaan.
Re: Vectra b moniuranhihnan kiristinrullan saatavuus?
http://opel-varaosat.fi/VECTRA%20B/vect ... jestelm%E4
Tuolta löytyy ainakin jotain kiristimiä/rullia.
Multa löytyy Z18XE-koneen alkup. ehjä kiristin, jos sellaiselle on käyttöä.
Tuolta löytyy ainakin jotain kiristimiä/rullia.
Multa löytyy Z18XE-koneen alkup. ehjä kiristin, jos sellaiselle on käyttöä.
Mihin moottoriin?
Mä olen töissä törmännyt usein Gatesin moniurahihnan kiristin+rulla -paketteihin, ja mulle sellainen kustansi talvella alle 90€ X25XE-moottoriin.
Ja Motonet tarjoaa ainakin johonkin koneisiin pelkkää rullaa.
Mä olen töissä törmännyt usein Gatesin moniurahihnan kiristin+rulla -paketteihin, ja mulle sellainen kustansi talvella alle 90€ X25XE-moottoriin.
Ja Motonet tarjoaa ainakin johonkin koneisiin pelkkää rullaa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ostin koko kiristimen motonetistä, kun pelkkää rullaa ei tuntunut saavan järkevästi mistään. Hintaa tuli 64,90€, joten ihan siedettävä. Toki hieman halvemmalla olisi saksasta tilaamalla saanut, mutta motonetissä oli hyllyssä INA:n kiristin niin sain auton kasattu uudella osalla. Aloituksesta unohtui moottori, eli X16XEL.
Itte ostin varaosaliikkeestä Fiksukselta. Ei löytynyt Opelin rullaa mutta vastaava Mersun rulla löyty 20€, kun oli mitat. (vähän myöhässä).
Opel Astra G Sport 1.8 Caravan -02
Sulla on varmaan muovisella rullalla? Tuossa on se metallinen niitattu rulla, joka on todella hankala saada. Muovinen rulla ei siihen tilalle sovi. Muuten olisin BMW rullan siihen laittanut, kun löytyy rikkinäinen, jota kokeilin. Mitat olisi käyneet, mutta ei sovi pyörimään. Ottaa kiinni kiristimen runkoon. Olisihan sen siihen saanut sovitettua, mutta olisi pitänyt näyttää rälläkkää kiristimelle.zippaa70 kirjoitti:Itte ostin varaosaliikkeestä Fiksukselta. Ei löytynyt Opelin rullaa mutta vastaava Mersun rulla löyty 20€, kun oli mitat. (vähän myöhässä).