Moi.
Tarviisin hieman apua.
Asia koskee vectra c vm.2007 farmarin sähköisen takaluukun katkaisiaa, mikä sijaitsee takaluukussa, millä saa luukun kiinni sen ollessa auki. Ettei tarvitsisi aina avaimen napista laittaa luukkua
kiinni tai sitten voimalla yrittää puhkua luukkua kiinni...
Olen yrittänyt etsiä Ebaystä niin saksan kuin britannian, kyseisen kytkimen omalla valmistenumerolla, mutta tuloksetta ja googlesta myös...
Kiitän jo etukäteen.
Opel Vectra C vm. 2007. Sähköisen takaluukun katkaisia.
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Opel Vectra C vm. 2007. Sähköisen takaluukun katkaisia.
Jaa tämmönen vai? 6240266
http://www.ebay.com/itm/Original-Opel-V ... 2ebe1e18ed <- Tossa taitaa olla pelkkä nappi. Puuttuu se "kotelo" 6240265
http://www.ebay.com/itm/Original-Opel-V ... 2ebe1e18ed <- Tossa taitaa olla pelkkä nappi. Puuttuu se "kotelo" 6240265
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

no perkule. sehän se. Ilmeisesti sitä ei vain itse osaa eikä kykene.... 
Onneksi löytyy teitä viksumpia!
Minä kiitän paljolti!
Minä kiitän paljolti!
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

paitsi että taidan tarvita juurikin sen osan mihin tökätään se pinni töpseli kiinni. Kun on ne pinnit menneet rikki..Hurmakarva kirjoitti:no perkule. sehän se. Ilmeisesti sitä ei vain itse osaa eikä kykene....
Minä kiitän paljolti!
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
AVK tai romis, luulisin. Vois ehkä jostain löytyä koko verhoilulevy, missä toi kotelo on kiinni.
Kokeile tota rompetoria tuola alempana?
Kokeile tota rompetoria tuola alempana?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

Noniin elikkäs nyt tuli nappi hankittua kalleimman kautta, mutta nappi ei toimi vanhan kehyksen kanssa...
Ilman kehystä nappi toimii. En tiiä täytyykö tässä ruveta tekemään omia virityksiä ja vähän leikellä sitä kehystä lyhyemmäksi jotta "pistoke" menisi tarpeeksi
syvälle napin pinneihin... Tosin uusi kehys maksaisi 15€.
Sano opel:n liikkeessä että vanhan ja uuden napin numero sarja on muuttunut että liekkö sit muuttunut hieman uuden napin runkokin? mene ja tiedä.
Ilman kehystä nappi toimii. En tiiä täytyykö tässä ruveta tekemään omia virityksiä ja vähän leikellä sitä kehystä lyhyemmäksi jotta "pistoke" menisi tarpeeksi
syvälle napin pinneihin... Tosin uusi kehys maksaisi 15€.
Sano opel:n liikkeessä että vanhan ja uuden napin numero sarja on muuttunut että liekkö sit muuttunut hieman uuden napin runkokin? mene ja tiedä.