Kyseessä radiotaajuuksilla toimiva kauko-ohjain. Miten se ohjelmoidaan kun patteri on ollut liian kauan tyhjänä?
Vectra B:ssä onnistui avain virtalukossa nappia painamalla, mutta Omegassa ei tunnu onnistuvan.
Mulla on tuossa -97:ssa Opelin orkkis irtokapula avaimen perässä KUVA ja -99:ssä tuon näköinen Kuva.
Onko noita mahdollista naittaa ristiin tai silleen, että saisi ohjelmoitua uudemman avaimen kaukosäätimen vanhemman auton kanssa?
Nämähän kuitenkin toimii samoilla radioaalloilla käsittääkseni...
Omega B kauko-ohjattu keskuslukitus
Omega B kauko-ohjattu keskuslukitus
Opel Omega MV6 -97
Re: Omega B kauko-ohjattu keskuslukitus
Oon miettiny viimeaikoina samaa ja yrittänyt netistä selailla vastauksia tuloksetta. Tuli omppu hankittua viimevuoden lopulla, ja yksi avain vain löytyy ja tuo erillinen kauko ohjain, ja ajattelin että saisiko uudemmanmallin avaimen koodattua tähän vanhempaan malliin. -97 mallin omppu on siis kyseessä. Autonavaimet.fi ainakin myy noita avainaihioita, sieltäkin tiedustelin tätä asiaa mutta eivät osanneet sanoa oikein mitään.
Onkohan tämän alk. peräisen viestin lähettäjä saanut tähän vielä selvyyttä ja osaisiko valaista tätä asiaa mulle?
Onkohan tämän alk. peräisen viestin lähettäjä saanut tähän vielä selvyyttä ja osaisiko valaista tätä asiaa mulle?
Omega B 2.5 V6 Sedan -97
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: Omega B kauko-ohjattu keskuslukitus
Noita kaukosäätöpalikoita taita olla ainakin kahta ellei kolme erilaista.
Katot siitä toimivasta millanen piirilevy siellä on ja mitkä numerot siinä piirilevyssä on.
Ainakin löytyy sellasia versioita kun 5442 ja 5468.
Sitten vastaavan hommaat jostain niin pitäis onnistua ohjelmointi autoon.
Katot siitä toimivasta millanen piirilevy siellä on ja mitkä numerot siinä piirilevyssä on.
Ainakin löytyy sellasia versioita kun 5442 ja 5468.
Sitten vastaavan hommaat jostain niin pitäis onnistua ohjelmointi autoon.