ja toimiiko se tietokone jos vaihdan tarvike radion kun nykynen on niin surkee...
auto ollu emännällä vajaan kuukauden niin ei oo kerenny viel perehtyyn...
Johan oli homma tuon pohjapanssarin kanssaRizla^^ kirjoitti:tunkilla keulaa ylös ja lyhytrunkosella koneella poraa niin onnistuu parkkipaikallakin.
sumuvalojen johdot taitaa olla joo. johtosarjassa valmius vaikkei sumuvaloja ko. mallissa olisikaan
No käyppä tankilla välilimaC kirjoitti:saakohan b zafirasta jotenkin kalibroitua ajotietokonetta kun benzin mittari näyttää varttitankkia ja ajotietokone ilmoittaa et pääsee 2km...!?
ja toimiiko se tietokone jos vaihdan tarvike radion kun nykynen on niin surkee...
auto ollu emännällä vajaan kuukauden niin ei oo kerenny viel perehtyyn...
ai ok, no sittenRocla kirjoitti:Bensa astrassa ei ole tuota muovia koneen alla ollutkaan uutena, eli ei ole poistettu.
Lähes hyödytön muutenki, ainoa ilo on jos ajaa soralla niin ei sotke niin paljoa konehuonetta.
Saa sinne ihan oikeata panssariakin Opelilta, se suojaa jo öljypohjaakin jos sattuu kiville ajamaan.
meinaat varmaan että kun moottori hikoilee?Teme88 kirjoitti:Niin ja hyvin se panssari istuu muutenkin vaikka ei ole kaikkia ruuveja eli se on nyt pohjasta ristiin ja sivuilta molemmin puolin kiinni.
Toinen hyvä siis tuolle on, jos moottori hikoilee, niin inssi ei näe
Rizla^^ kirjoitti:meinaat varmaan että kun moottori hikoilee?Teme88 kirjoitti:Niin ja hyvin se panssari istuu muutenkin vaikka ei ole kaikkia ruuveja eli se on nyt pohjasta ristiin ja sivuilta molemmin puolin kiinni.
Toinen hyvä siis tuolle on, jos moottori hikoilee, niin inssi ei näe
Ei kai, jos ei ole nesteitäRizla^^ kirjoitti:no mun 44 vuotta vanha ei hikoile yhtään![]()
ei siellä kyllä nesteitä olekkaan sisällä
Harley Davidsonista olen kuullut sanottavan että jos ei ole öljyä alla niin ei sitä ole sisälläkään : )Rizla^^ kirjoitti:no mun 44 vuotta vanha ei hikoile yhtään![]()
TottaRocla kirjoitti:Harley Davidsonista olen kuullut sanottavan että jos ei ole öljyä alla niin ei sitä ole sisälläkään : )Rizla^^ kirjoitti:no mun 44 vuotta vanha ei hikoile yhtään![]()
Boschin neli kärkisetblex84 kirjoitti:Mitkän tulpat ois hyvät tuohon mun 1.3turbo härveliin kun nuo Geeämmäläisen kakskärki tulpat ei tahdo kestää kauaa