C26NE Moottorin luonne??
Vaihdoin autooni topicin mukaisen moottorin ja nyt minulla kiinnostaa millainen se on vakiona?? Entinen kone autossa oli 20SE ja siihen verrattuna parannusta tosi paljon.
Kyseisessä koneessa minulla alakierroksilla vääntöä riittää jonnekin 2500 rpm sitten vähän rauhoittuu ja kun rpm noin 4000 silloin alkaa kone vetämään aivan tautisesti.
Tuleeko dualramin toiminta esiintyä noin voimakkaasti?
En ole ajanut yhdelläkään varmasti vakiolla vastaavalla joten kiinnostais tietää onko kyseiseen moottoriin tehty jotain?? Tietenkin penkitys olisi varmin tapa..
Kyseisessä koneessa minulla alakierroksilla vääntöä riittää jonnekin 2500 rpm sitten vähän rauhoittuu ja kun rpm noin 4000 silloin alkaa kone vetämään aivan tautisesti.
Tuleeko dualramin toiminta esiintyä noin voimakkaasti?
En ole ajanut yhdelläkään varmasti vakiolla vastaavalla joten kiinnostais tietää onko kyseiseen moottoriin tehty jotain?? Tietenkin penkitys olisi varmin tapa..
tietoa dualramista löytyy http://www.c30se.de sivuilta,jos saksa taittuu
ja kyllä se siinä 4000 kierroksen kohalla kun alkaa toimiin huomaa heti,
-
Omega-a-pasconacona
- 'Kapitän'

Eli kun 2.6 on 12V, niin mahtaisiko dualram passata 3000 12-venaiseen paikalleen? Mitä muuta pitäis vaihtaa? Eli onkohan ilmamäärämittari vaihtokelpoinen päikseen yms...yms...? Kuutoset allekirjoittaneelle uusi tuttavuus...On 2004-02-01 17:27, turbobliz wrote:
3.0 "dualram" on vähän erilainen, se menee kanaviltaan eri suuntaan koska 3.0 ramramipatti on 24V.
Itsellä omega samalla moottorilla ja käyttäytyy juuri samalla tavalla.On 2004-01-26 09:09, omega88 wrote:
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"