Hinta tuossa on kyllä kohdallaan. Mitenkäs toi pakkilukkosysteemi pelaa noissa?
Yksi kaveri linkitti tollasen:
http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=29&lang=eng
Hieno ja varmasti toimiva mutta hinta

Jaa-a, en ole koskaan sellaista pyöritellyt käsissäni joten ei tietoa minkä näköinen systeemi se on.mika.mak kirjoitti:Saiskohan B-Vectran vaijerimallin keppisysteemistä rakenneltua hyvän?
Eikös E Kadetissa se keppi mene läpi kardaanitunnelin ja vivusto on siellä auton alla? Toi tangon pituus ei tietenkään ole ongelma.kolkoti kirjoitti:On F-astrassa ja E-kadeteissa sama keppisysteemi. Tangon pituudesta en sano varmaks mutta ainakin E-kadetin näytti ihan samalta kuin A-vectran.

Mun mielestä tossa on ensin mennyt tuo lautanen halki ja sitten kiilat pudonnut.vectraTBO kirjoitti:
Motti auki. Kolmosen pakovenasta lähteny kiilat kävelemään, löytyi kyllä kannen öljytilasta.

Voihan se olla niinkintelwin kirjoitti: Mun mielestä tossa on ensin mennyt tuo lautanen halki ja sitten kiilat pudonnut.
Paska homma juu. Männän saa siistittyä paikallaan joo mutta mietin vain että onko männänrengasura läjässä? Vena ei kyllä ole osunut ihan reunaan joten teorissa voi olla urat kunnossa vielä.export kirjoitti:No ompas paska homma. Männän saa siistittyä paikallaan ollessaki, terävät reunat vaan hioa pois.
Kansi kuntoon ja kone laulamaan![]()
Kone ja laatikko varmaan kannattais laittaa kovilla korvakkeilla ja jotain lisätukea rakennelle lisäksi?
Laita ihmeessä kuva jos voit1,2sorsa kirjoitti:Itse korvasin vivustosta sen kuulan päälle tulevan muovihylsyn ja sen päällä olevan vastakappaleen
Metallisella pallonivelellä.
muistaakseni 16mm niin että kuula jäi alkuperäiseksi ja vastakappale vaihtui hitsaamalla.
koitan saada kuvan laitettua lähipäivinä

[kuva]http://aijaa.com/VN4x1a[/kuva]1,2sorsa kirjoitti:talven aikana ruostunut... laitetaan sinkitykseen kun lähtee lapasesta mun suunnitelmat![]()
tuon pallon tilalla on alunperin ns: hlsy jonka sisällä on se muoviholkki
tuo nuppi löytyi ihan autotarvikkeesa ja alunperin sisusta kuulemma lähtöisin
hitsasin alkuperäisen tilalle, sokka näkyy heikosti alemmassa kuvassa