onko Defa AutoSecurity 403MGB sopiva 98 malliseen G astraan?
onko asennus mitenkä vaikea? apuna olisi tuttu elektroniikan insinööri joka muutenkin vedelly johtoa (talon sähköt/audio) ja rakennellu ajastimia sun muuta pientä.
tai kannataako liikkeeseen viedä?
Häläri G Astraan
No eipä hälyn asenukseen mielestäni tarvita insinööriä...
Jos itse yhtään osaa tai tässä tapauksessa kaveri, niin ei kannata liikkeeseen viedä.
Häly asennus on yksinkertaisempaa, miltä vaikuttaa.
Tämä siis minun mielipide, jaitse olen omani hälyni laittanut.
Vakuutusyhtiöt ei välitä, kuka hälyttimen on asentanut, kunhan se vain toimii asianmukaisesti
<font size=-1>[ This Message was edited by: rekordE on 2004-01-26 19:07 ]</font>
Jos itse yhtään osaa tai tässä tapauksessa kaveri, niin ei kannata liikkeeseen viedä.
Häly asennus on yksinkertaisempaa, miltä vaikuttaa.
Tämä siis minun mielipide, jaitse olen omani hälyni laittanut.
Vakuutusyhtiöt ei välitä, kuka hälyttimen on asentanut, kunhan se vain toimii asianmukaisesti
<font size=-1>[ This Message was edited by: rekordE on 2004-01-26 19:07 ]</font>
Ajonestoja voi laittaa ensinnäkin startin herätejohtoon tai sitten bensapumpun releelle. Joissain malleissa vaikka molempiin. Eipä tosiaan tarvitse olla insinööri asentaakseen, vaikkei siitä haittaakaan toivottavasti ole
(Itse olen yksi niistä...) Asennusvaiheessa auton kytkentäkaavioista on hyvä olla kuvat. Helpottaa työtä huomattavasti.
Miten vakuutusyhtiöillä tarkistetaan toimivuus, jos on itse asennettu hälytin?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wesku79 on 2004-01-26 22:33 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wesku79 on 2004-01-26 22:33 ]</font>
Mulla ainakin sillälailla, että menin tarkastusasemalle ja vakuutusyhtiön äijä meni autoon istumaan ja pani hälyt päälle ja yritti hetkenpäästä startata.On 2004-01-26 22:31, Wesku79 wrote: