hmm... seuraava tm:ä opel kusessa?

Keskustelua Opeleista
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Ulkonäkökysymykset ovat aina makuasioita..

Mutta selvyyden vuoksi sanotaan (viitaten edelliseen postaukseen) että kyseessä oleva SLK on mallia R171..eli huhtikuussa myyntiin tuleva malli.

Joka ainakin mun silmään käy huomattavasti paremmin kuin Pösö..joka ei tosin huonolta näytä sekään..ja vaikka siitä uuden SLK:n "SLR-keulasta" en välttämättä pidäkään niin on se kuitenkin ulkonältään ihan eri maailmasta kuin tuo joka nyt tuolla pihalla seisoo.. :smile:
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

Joo, ulkonäkö kysymykset on kyllä ihan makuasioita... ja tiesin juu että puhut siitä uudesta mallista.. tosin se on taas eri juttu kun sen voi nähdä livenä, kevättä odotellessa.. :wink:
Kuva Audi TTR 165kw quattro
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Onhan Nissanin 350Z:kin aika hyvän näköinen peli.
Janne T
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Janne T »

Pakko osallistua itsekin ot:hen, kun se näkyy olevan trendi tässä topicissa. :smile:

Mielestäni tuo uusi SLK, josta kaiketi koko ajan ainakin "mä" on puhunut, on minun mielestäni aivan järkyttävän paljon paremman näköinen auto kuin pösö. Pösö näyttää lähinnä joltain blondin vaimokkeen kauppakassilta. siinä mun mielipide ulkonäkö asioista.

Ja jos budjetoituna on autonhankintaan 60t €, niin ainakin minulle se tarkoittaa sitä että silloin voin sen 60t € siihen autoon käyttää. eli siinä vaiheessa ei tarvitse enää jahkailla, että tuossa säästäis 20t € ja plaa plaa plaa... eli mun mielestä aivan turha spekuloida sillä paljonko säästäis ja sais vannetta ja korisarjaa... SLK on jo sen verran kaunis auto itsessään, ettei tarvi mitään korisarjoja pilaamaan ulkonäköä.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-01-27 12:32, Janne T wrote:
Pakko osallistua itsekin ot:hen, kun se näkyy olevan trendi tässä topicissa. :smile:

Mielestäni tuo uusi SLK, josta kaiketi koko ajan ainakin "mä" on puhunut, on minun mielestäni aivan järkyttävän paljon paremman näköinen auto kuin pösö. Pösö näyttää lähinnä joltain blondin vaimokkeen kauppakassilta. siinä mun mielipide ulkonäkö asioista.

Ja jos budjetoituna on autonhankintaan 60t €, niin ainakin minulle se tarkoittaa sitä että silloin voin sen 60t € siihen autoon käyttää. eli siinä vaiheessa ei tarvitse enää jahkailla, että tuossa säästäis 20t € ja plaa plaa plaa... eli mun mielestä aivan turha spekuloida sillä paljonko säästäis ja sais vannetta ja korisarjaa... SLK on jo sen verran kaunis auto itsessään, ettei tarvi mitään korisarjoja pilaamaan ulkonäköä.
Melkein luulin hetken että olen itse kirjoittanut tietämättäni tänne..niin oli kuin omaa tekstiä.. :grin: :grin:

Joo..sen verran vielä siitä ulkonäöstä että mun mielestä tämä nykyinenkin SLK on livenä huomattavasti paremman näköinen auto kuin esim TM:n 2004 autokatalogissa.

Edelleen mun mielestä uusi SLK on jo kuvissa ihan ok-näköinen..ja mitä todennäköisemmin livenä paljon paremman näköinen kuin kuvissa.

Käynee samoin kuin itelle kävi aikoinaan SL:n kanssa..kuvissa se näytti ihan hienolta, mutta kun sen ekan kerran Veholla näyttelyssä näki livenä niin se oli huimasti paremman näköinen kuin yhdessäkään kuvassa.

Niinkuin tietysti useimmat autot..lienee aika hiton vaikea ottaa autosta oikeanlaista valokuvaa..
Vastaa Viestiin