Kyllä minä sieltä ainakin olen saanut sen mitä olen tilannutkin. Hyvin äkkiä tuollainen firma saisi näin pienessä maassa huonon maineen jos toiminnassa olisi jotain epämääräistä.SiniSorsa kirjoitti:kyseisen yrityksen toiminta monien eri nettisivujen ja verkkotunnuksien takia vaikuttaa aika epämääräiseltä, saakohan edes sitä mitä on tilaamassa jne...
Corsa nykii kostealla ilmalla
Re: Corsa nykii kostealla ilmalla
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: Corsa nykii kostealla ilmalla
Typerä vastaus tai ei. Tuntuu olevan nykyihmisellä muotia selata nettiä päivätolkulla semmosen yksinkertasen asia taia joka selviäisi puolessa tunnissa kun ajaa varaosaliikkeeseen... Ja monen päivän vatulointi että löytää tulpanjohdot tai jotain muuta yhtä halpaa 20€ halvemmalla jostain virolaisesta nettikaupasta. Varaosalikkeen vanhalta myyjältä saa face-to-face palvelua ja vieläpä vinkkejä kaupan päälme. Väärän osan palautuskin onnistuu ilman lähettelyitä ja venkoiluja. Mutta kukin tyylillään. Itse pyrin suosimaan kotimaisia yksityisiä varaosaliikkeitä juurikin niiden joustavuuuden ja palvelun takia.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)