"Hei, elikkäs kyse saattaa olla myös katalysaattorista. Pitäisi päästöt mitata, jonka jälkeen todeta katalysaattori tai muu vika, saattaa olla auton moottorinohjausyksikössäkin. Ja kyllä, 1 ja 2 ovat Lambda-antureiden paikat.
Voidaan se etummainenkin Lambda vaihtaa jos tarvetta, tullaan töissä jonkin verran vastaan. Mutta muuta emme pysty tekemään, eli jos moottorinöhjainyksikössä itsessään on vikaa, (on ollut Opeleissa jonkin verran.)"
Rs Superhuolto
Miksei voitu sitten kerralla ensin tutkia kunnolla ennenkuin osia aletaan vaihtamaan
Tästä sitten otin yhteyttä mekonomen viinikka heikinlaakso. Auto saatiin vian selvitykseen jo 21.07.15 pulju aukeaa klo.07.30 minulle tulee soitto klo.08.40 Hei avattiin katin ja väliputken välinen liitos ja katista oli sisukalut aivan sökönä/poissa/muruna sanoivat saadaan auto kuntoon tänään eli uus katti tilalle saan auton illalla
Ja mitä rs-superhuolto konalaan tulee oli lapussa ensin laskettu 1tunti lambdan vaihto ja kun hain auton oli 1,5tuntia työtä. Tässä kaappaus sähköposti keskustelusta.
Minä
Ja kun sanoit että et tiedä kuka tehnyt edellisen tarjouksen lukee tässä sinunkin lapussa minkä hetki sitten lähetit ilkka grof vaikka sanoit sen olevan lomalla. Toivon että asiani hoidetaan kunnialla loppuun ja auto saadaan kuntoon.
Rs-superhuolto
Joo siis luulin että arvio on tehty aikoja sitten kun en katsonut millon on tehty. Tosiaan minä kenen kanssa oot puhunut niin on tehny kaikki arviot 1kk sisällä mitä on tehty. Jos tuntuu pahalta väärät arviot niin voidaan hyvittää 0,5 tunnin työt takasinpäin ja tehdä se Keskiviikon Lambdan vaihto ilmatteeksi.
Tässä tältä päivältä 21.07.15
Minä
Voidaan perua se huominen "huolto" Mekonomen selvitti vian tänään aamulla avaten väliputken ja katin välisen liitoksen kurkaten katin sisälle, katista puuttui sisukalut. Mä en käsitä miksi teillä ei voitu vilkaista samalla tavalle ennenkuin ruvetaan osia vaihtamaan asiakkaan piikkiin se on varma että teille en enää autoani tuo ja kirjoitan tämän teidän toiminta mallin opel clubiin että muut säästyvät näiltä vastaavilta kokemuksilta kiitos.
Rs-superhuolto vastaa
Terve. Sehän on ihan eri homma avata putki katin päästä kun antureiden vaihto. Mutta kerran kun vika selvisi niin asia selvä.
Eli tarjosivat keskiviikkoksi 22.07.15 ykkös lambdan vaihtoa eli taas asiakkaan piikkiin osia vaihtamaan vaikka vika olikin rikkinäinen katalysaattori