Pitää nyt katsoa, että monta RCA lähtöä tuossa omegan nykyisessä sonyssä on ja jos on 3 niin on helpompi ja parempi pitää se ja kolmella RCA-kaapelilla kytkeä, vaikka ei olekkaa USB:ta
Ostaa sitten vaikka FM lähettimen :
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Teme88 kirjoitti:niin ja tuossa omegassa on sony mex-r1 soitin, niin minkä tason on?
En tiedä. Ns. Puukorva ei varmaan huomaa mitään ellei oo käyttäny jotain laadukasta äänilähettä aikasemmin. Esim alpine/pioneeri ja onlo kenwoodi enää mikää en tiedä..
Teme88 kirjoitti:niin ja tuossa omegassa on sony mex-r1 soitin, niin minkä tason on?
En tiedä. Ns. Puukorva ei varmaan huomaa mitään ellei oo käyttäny jotain laadukasta äänilähettä aikasemmin. Esim alpine/pioneeri ja onlo kenwoodi enää mikää en tiedä..
No pioneeria mulla on aina ollut...
Teme88 kirjoitti:Ja yhtenä vaihtoehtona mulla on sony CDX-MP40 ja kolme RCA lähtöä
vaihtoehtoja on nyt tarjottu jos tekisit niinku parhaaks näät?
mullon ollu jos jonkinmoisia soittimia. ennen oli zenec joka tuntu hyvältä ja laadukkaaalta. hommasin alpinen niin ero niinku yöllä ja päivällä. en luovu alpinen mallistosta
Teme88 kirjoitti:Ja yhtenä vaihtoehtona mulla on sony CDX-MP40 ja kolme RCA lähtöä
vaihtoehtoja on nyt tarjottu jos tekisit niinku parhaaks näät?
mullon ollu jos jonkinmoisia soittimia. ennen oli zenec joka tuntu hyvältä ja laadukkaaalta. hommasin alpinen niin ero niinku yöllä ja päivällä. en luovu alpinen mallistosta
Noo kolme RCA lähtöinen lienee paras....
Tänään laiton omppuun tuon sony CDX-MP40 soittimen jossa on kolme RCA lähtöä, ja kanaviin 5 ja 6 on sillattuna subi ja RCA johto soittimen sub audio in paikassa, mutta miksei subi pauhaa?
Kajarit kyllä soi hyvin