Itse pistin vain männän mahd. ylös ja magneetilla isoimmat lastut palotilasta pois
Sytytystulpan kierteen korjaus
Re: Sytytystulpan kierteen korjaus
Ihan vastaavanlaisella sarjalla korjasin aikoinaan X20SE koneisesta B-Omenasta 4.pytyn tulpan kierteen kansi paikallaan. Korjaus kestänyt sen yli 40tkm nyt.
Itse pistin vain männän mahd. ylös ja magneetilla isoimmat lastut palotilasta pois
Omega B2 -01 Z22XE, Astra F -95 X16SZ, Astra F -97 X16SZR,
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
Ei alumiini tartu magneettiin, jos kansi on siitä tehty.
Imuriin virittelee kapean letkun kiinni ilmastointiteipillä, niin kyllä ne sieltä lähtee.
Imuriin virittelee kapean letkun kiinni ilmastointiteipillä, niin kyllä ne sieltä lähtee.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Mulla aikoinaan Konepaja Mankisella täällä Riksussa korjasivat C-Asconasta tulpan kierteen kantta irroittamatta.
Juurikin mäntä ylös, ja olivatko trasselilla täyttäneet palotilan ja sitten uusi kierre ja helicoil.
Sitten olivat kai imuroineet ja ottaneet trasselin pois ja tulppa kiinni.
Juurikin mäntä ylös, ja olivatko trasselilla täyttäneet palotilan ja sitten uusi kierre ja helicoil.
Sitten olivat kai imuroineet ja ottaneet trasselin pois ja tulppa kiinni.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ja kun on oikeanlainen kierretappi joka nostaa lastun eikä työnnä sitä edellään. Olettasin että noissa korjaussarjoissa kyllä on sellainen tappi. 
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)