Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Älä missään nimessä. Tiiä vaikka menee rikki.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Ei vaan oikeesti, mitä letkuja ne on?Juho M-P kirjoitti:Älä missään nimessä. Tiiä vaikka menee rikki.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
veloitus on aina alkava tunti ja tulee aika kalliit tulpat
Oliko noi jotain huohotus letkuja eli voi irroittaa?
Mulla ainaki menis hermo jos joka ruuvin jälkeen joutus kyselee jostain että mitä tapahtuu jos ton avaa.Teme88 kirjoitti:Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Ei nyt aina kuitenkaan tarvii..._jussis_ kirjoitti:Mulla ainaki menis hermo jos joka ruuvin jälkeen joutus kyselee jostain että mitä tapahtuu jos ton avaa.Teme88 kirjoitti:Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Parempi kysyä kuin katua
Miks sun pitää ne letkut irroittaa?Teme88 kirjoitti:Ei nyt aina kuitenkaan tarvii..._jussis_ kirjoitti:Mulla ainaki menis hermo jos joka ruuvin jälkeen joutus kyselee jostain että mitä tapahtuu jos ton avaa.Teme88 kirjoitti:Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Parempi kysyä kuin katua
Noo eihän tuossa ole kuin noi kaksi letkua edessä.Rookeri kirjoitti:Ota vaikka puhelimella kuvia alkutilanteesta, aika huoletta voi useampia letkuja irroitella kunhan et ilmastoinnin letkuihin koske. Kasausvaihees katot kuvistas että mihi mikäki letku, johto jne kuuluu.
No ne näyttää olevan puolapaketin edessä._jussis_ kirjoitti:Miks sun pitää ne letkut irroittaa?Teme88 kirjoitti:Ei nyt aina kuitenkaan tarvii..._jussis_ kirjoitti:Mulla ainaki menis hermo jos joka ruuvin jälkeen joutus kyselee jostain että mitä tapahtuu jos ton avaa.Teme88 kirjoitti:Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Parempi kysyä kuin katua
Noo eihän tuossa ole kuin noi kaksi letkua edessä.
Ecotecci kyltti irti ja siellä on puolapaketti. Oisko ollu 2 tai 3 uros torxilla kiinni. Ootko irrottamassa koko venakoppaa?
No ne näyttää olevan puolapaketin edessä.[/quote]_jussis_ kirjoitti:Miks sun pitää ne letkut irroittaa?Teme88 kirjoitti:Ei nyt aina kuitenkaan tarvii..._jussis_ kirjoitti:Mulla ainaki menis hermo jos joka ruuvin jälkeen joutus kyselee jostain että mitä tapahtuu jos ton avaa.Teme88 kirjoitti:Joo ei! Tulppien vaihdot tehnyt tähän asti aina itse!_jussis_ kirjoitti:Jos oikeesti kaikki jännittää noin paljon niin eikö kannattais viiä johonki korjaamolle...
Parempi kysyä kuin katua
Ecotecci kyltti irti ja siellä on puolapaketti. Oisko ollu 2 tai 3 uros torxilla kiinni. Ootko irrottamassa koko venakoppaa?
Okei, en ole, vaan vain tulpat.
Luulin että tulpat on sivussa samoin kuin astrassa, mutta onkin koneen päällä ecotec kyltin alla
Luulin että tulpat on sivussa samoin kuin astrassa, mutta onkin koneen päällä ecotec kyltin alla
Teme88 kirjoitti:Okei, en ole, vaan vain tulpat.
Jees kiitoksia, näillä alkoi pelaamaan. Relehän sieltä oli pimeenä!kadett90 kirjoitti:Rele on konehuoneen sulakerasiassa.
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic.php?t=83502
Tarkista että nastaan 30 tulee jännite virrat päällä ja että nastaan 5 tulee jännite parkit tai ajovalot päällä.
Mahtaako tähän löytyä apuja keltään?t3mu kirjoitti:Joo katos nehän jäi pois jostain syystä. Eli siis kiina op-comilla luettu ja on U koodeja. Jännää sinänsä, että op-comilla ei päässyt kuin abs-tc ja abs vikakoodeja lukemaan. Kaikki muut kyllä "yhdisti", mutta mitään ekun tietoja ei tullut eikä myöskään päässyt katsomaan vikakoodeja.kadett90 kirjoitti:Millä lukijalla katottu ja mistä ohjainlaitteesta?t3mu kirjoitti:Opel omega x25xe -00 tc valo möllöttää mittarissa. Antaa vikakoodit 2105-(4)-unkown dtc ja 2106-(4)-unknown dtc. Mistä vikaa lähtis paikantamaan?
Oliko koodit U-koodeja?
mikä se opelin pyörän pultti nyt taas olikaan kooltaan? oliko se M12x1,5?
Onko f16 tai f20 laatikkoa useammalla eri perävälityksellä. Ja mikä on tihein mitä nästä löytyy. Löytyykö muista vakioaskeista tiheämpää perävälitystä mikä käy kyseisiin laatikoihin?