Mahtaako tuota "välikantta" löytyä suomen ulkopuolelta edullisemmin?
Pystyykö siihen vaihtamaan tiiviste O-renkaat.
Sitten vielä liittyen tuohon v6 moottoriin, jostain antaa moottorin käydessä kahisevaa/vinkuu ääntä. Tämä on kuulunut jo pitemmän aikaa eikä tuo vielä ole hajonnut. Itse epäilin ensteks ilmastoinnin kompuraa mutta ääni on kovempi moottorin yläpuolella. Voisko olla jokin apulaitehihnan rulla?
Vectra c 3.2 V6 imusarjan laippa
Re: Vectra c 3.2 V6 imusarjan laippa
Varmaan löytyý muualta halvemmalla, miksi pitäisi vaihtaa? Jos tiivisteet näyttää ehjiltä niin korkeintaan ohuelti silikonia väliin ja kasaan... Paljonko autolla on ajettu? Ota se moniurahihna irti ja pyörittele kaikki hihnapyörät, laturi ja ilmastoinnin kompura läpi ja kuuntele kuuluuko jostain niistä ääntä.
03 Vectra C GTS z32se
-
Nokivasara
- 'Agila'
270 tkm mittarissa. Tulpat pitäs vaihtaa ja jostain lueskelin jotta kolme kertaa kärsii purkaa tuon imusarjan, sitten uusittava välilaippa.
Aattelin jos jollain tietoo löytyskö jostain tuota edullisemmin kuin suomesta (200€). Mites tuossa on tuo moniurahihnan kiristys?
Aattelin jos jollain tietoo löytyskö jostain tuota edullisemmin kuin suomesta (200€). Mites tuossa on tuo moniurahihnan kiristys?
Ei kannata sitä välikantta vaihtaa ellei ne prässätyt tiivisteet ole ihan korput joka kohdasta. Omaan olen vaihtanut 2 kertaa tulpat ja 2 kertaa termostaatin. Vielä pelaa ja on tiivis tuo välikansi, vaikka parista kohtaa tiivisteet ovat hieman painuneet.
Laitoin noihin kohtiin ennen kasausta kentin siligasket 2:sta. Tuo tuntuu pelaavan hyvin tämän motin kanssa ja ompa sillä jokin GM:n hyväksyntä ettei sotke lambdoja, olen hölvännyt sitä menestyksekkäästi imusarjasta termariin.
Moniurahihnan kiristin kannattaa varmaankin vaihtaa jo noilla kilometreillä, jos sitä ei ole aiemmin vaihdettu. Mulla se oli aivan valmis jo 210tkm kohdalla.
Laitoin noihin kohtiin ennen kasausta kentin siligasket 2:sta. Tuo tuntuu pelaavan hyvin tämän motin kanssa ja ompa sillä jokin GM:n hyväksyntä ettei sotke lambdoja, olen hölvännyt sitä menestyksekkäästi imusarjasta termariin.
Moniurahihnan kiristin kannattaa varmaankin vaihtaa jo noilla kilometreillä, jos sitä ei ole aiemmin vaihdettu. Mulla se oli aivan valmis jo 210tkm kohdalla.