c vectra lämpiäminen
-
mattitimonen1978
- 'Kadett'

c vectra lämpiäminen
Mites tuollaisessa 07 mallisessa vectrassa toimii se lämmitinvastus ilmastointi laitteessa. Pitääkö jostakin erikseen kytkeä päälle vai meneekö automaattisesti? Ilmastointilaite on sellainen missä lämpötila säätimissä vain punainen ja sininen täplä. Ohjekirjasta ei paljon apua kun vain ruotsalainen kirja tuli matkassa. Saanekko muuten netistä mistään suomenkielen kirjasta.
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

Re: c vectra lämpiäminen
itse löysin AVK ohjekirjan ja sain samaan rahaan uuden keinonahkakansionkin.
-
Hurmakarva
- 'Kadett'

oliko 25€ hintaHurmakarva kirjoitti:itse löysin AVK ohjekirjan ja sain samaan rahaan uuden keinonahkakansionkin.
Pitäisi toimia automaattisesti. Joku korjatkoon jos olen väärässä. Omassa 2006 diesel-vectrassa lähtee eberi itsestään pöhisemään, niin luulisin että tuo sähkövastus käyttäytyy samalla tavalla.mattitimonen1978 kirjoitti:Mites tuollaisessa 07 mallisessa vectrassa toimii se lämmitinvastus ilmastointi laitteessa. Pitääkö jostakin erikseen kytkeä päälle vai meneekö automaattisesti? Ilmastointilaite on sellainen missä lämpötila säätimissä vain punainen ja sininen täplä. Ohjekirjasta ei paljon apua kun vain ruotsalainen kirja tuli matkassa. Saanekko muuten netistä mistään suomenkielen kirjasta.
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Toimii automaattisesti, mutta kyseinen vastus (Quick Heat) on vain puoliautomaattisella ja automaattisella (elektronisella) ilmastoinnilla varustetuissa. Ilmastoinnin säädöstä pitää löytyä siis sana auto.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i