K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: K-S paikallismiitti Shell Hirvaskangas 05.12.2015
No swiddu. Kyllä mulla vaan toimii linkki. 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Oletko sä lehden tilaaja?barbou kirjoitti:No swiddu. Kyllä mulla vaan toimii linkki.
Mulle ilmoitetaan vain, että
The catalogue is not available
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
näkyykös noi ?Timonen kirjoitti:Oletko sä lehden tilaaja?barbou kirjoitti:No swiddu. Kyllä mulla vaan toimii linkki.
Mulle ilmoitetaan vain, että
The catalogue is not available
https://www.dropbox.com/s/h1v3uybuhffrn6n/1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/4o6ygyla5z9ujw0/2.jpg?dl=0
Näkyy.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Se olis tänään. Tulkaahan paikalle 
Tällei jäsenänä kysäsen huvikseen.. Kuin monta ihmistä on käyny tänä/viime vuonna miiteissä lauantaisin?? Ihan vaan sillä kyselen kun se oli niin hyvä ajankohta. Oisko tähän mitään muutosta tulossa? Kun ite en jatkossakaan tule lauantaisin pääsemään paikalle. Enkä hirvaskankaalle viitti varsinkaan yhden/kahden ihmisen takia ajella. Kerran siellä olen kyllä miitissä ollut, sillon oli useampi henkilö paikanpäällä. Oisko mitään mahdollisuutta vaihtaa miitin päivää? Itelle melkein käy kaikki muut paitsi lauantai. Paikalla ei niin väliä kunhan Jyväskylästä noin 10km.. Vai onko nämä yhden - kolmen hengen miitit nykyään muodissa? Ei ole ketään tarkoitus mitenkään loukata, vaan olisi kiva nähdä teitä kerholaisia joskus.. Mutta tuntuu olevan kovin vaikeaa saada nähtyä yhtä enempää jos ei käy jonkun luona kylässä.
Edittiä sen verran, et sillä kyselin ekassa postauksessa et minkä verran siellä on porukkata vuoden aikana käynyt ?
Edittiä sen verran, et sillä kyselin ekassa postauksessa et minkä verran siellä on porukkata vuoden aikana käynyt ?
Minä kävin 9/12 kertaa tän kauden aikana miiteissä. Ja se on ihan sama mille päivälle laittaa, kaikkia se ei mielytä.
Se ettei viiti tai jaksa ajaa Hirvaskankaalle on Teemu voi voi. Koittaisit ymmärtää muita kauempana asuvia.
Niin se vaan minulle kertyy 90km yhteensä joka kerta ku olen Palokassa käväissyt. Jos se aina menee siihen et on huono päivä tää lauantai tai et on liian kaukana, niin eihän tässä ketään pakoteta. Minä ymmärrän tasan tarkkaan kaikkia näkemyksia.
Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että sinä Teemu et ymmärrä muita.
Ehdotuksille olemme avoimia ja niitä saa esittää. Ehdota jotain esim Tomille, tai sit voi myös Mikko ja Jarkko järkätä äänestyksen. Se ei maksa mitään!

Se ettei viiti tai jaksa ajaa Hirvaskankaalle on Teemu voi voi. Koittaisit ymmärtää muita kauempana asuvia.
Niin se vaan minulle kertyy 90km yhteensä joka kerta ku olen Palokassa käväissyt. Jos se aina menee siihen et on huono päivä tää lauantai tai et on liian kaukana, niin eihän tässä ketään pakoteta. Minä ymmärrän tasan tarkkaan kaikkia näkemyksia.
Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että sinä Teemu et ymmärrä muita.
Ehdotuksille olemme avoimia ja niitä saa esittää. Ehdota jotain esim Tomille, tai sit voi myös Mikko ja Jarkko järkätä äänestyksen. Se ei maksa mitään!
Astra H 1.8 STW -07
X autoja on niin monta...
En ole sanonu ettei voi ajaa hirvaskankaalle.. Mut aina kun on edes itse sinne harkinnut menevän, on ollut näitä viime hetken peruutuksia, ei pääse sillon ja sillon.. Kuten sanoin mistään en valita, vaan ehdotin. Jos tuo hirvaskangas on hyvä paikka niin ihan ok minulle.. Itellä vain ei ole lauantaisin ikinä sinne suuntaan menoa.. Niin ei ole yhtä miittiä lukuunottamatta käytyä. Ehkä nämä miitti hommat on sitten taakse jäännyttä elämää.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Määki asun kaikana... Huomioidaanko mun tunteet? 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
On tuossa ollut puhetta että jos siirrettäis miitti vuoden alusta kuun ensimmäiselle Sunnuntaille ja jos tuo Palokka vaihettais vaikka Keljon Abc:lle tai ainakin kokeiltais sitä.
Niin ja sellainen että mites ne pikkujoulut Tammikuussa?
Niin ja sellainen että mites ne pikkujoulut Tammikuussa?
Sunnuntaina huomattavasti parempi mahdollisuus ainakin itellä päästä paikalle. Lauantait on vähän niin ja näin. Ja jatkossa vielä enemmän auki nuo viikonloppu suunnitelmat, riippuen ensi viikolla selviävästä asiasta.
Keilausta tammikuussa ?
Jos on niin tulen ja koitan saada muitakin mukaan.
telwin kirjoitti:Keilausta tammikuussa ?
+1
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Katomi kirjoitti:Pikkujoulut pidetään perinteisesti tammikuussa, mikäli osallistujia saadaan enempi kuin kolme. Ohjelmana perinteinen keilaus + syöpöttely ja juopottelukin on sallittua. Muutakin aktiviteettia saa ehdottaa mikäli on ideoita ja jos on innostusta, niin saa olla mukana myös niitä järjestämässä.
You can count me in!
Astra H 1.8 STW -07