Noniin elikkäs tuossa pihassa seisois tommonen -01 syntynyt 225tkm ajettu vehje mikä ei halua nyt kommunikoida mun kanssa. Ongelmana siis tuo, että kolmella käy auto. Ongelma alkoi ihan yhtäkkisesti, ei mittään varotellu..
Vikakoodeiksi antoi seuraavat:
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected,
P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit Malfunction,
P0353 Ignition Coil C Primary/Secondary Circuit Malfunction.
Puolakannen vaihdoin uuteen, niin auto toimi moitteetta pauttiarallaa 5 min ajan, jonka jälkeen syttyi moottorin merkkivalo ja siitä hetken jälkeen taas yksi pytty pois pelistä. Uuden puolakannen kanssa löytyi sitten taas koodit P0352 ja P0353, uutena koodina taasen tuli P0354 Ignition Coil D Primary/Secondary Circuit Malfunction.
Mitähän tuolle vehkeelle nyt voisi tehdä että saisi taas liikkumaan omin voimin kunnolla? Apuja kaivataan!
Opel Astra g 1.6 16v käy kolmella
Re: Opel Astra g 1.6 16v käy kolmella
Ongelma korjaantui vaihtamalla toinen puolakansi. Minkä myivät mulle motonetistä oli valmiiksi rikki!
Minkä merkkinen se oli?DiscoBear kirjoitti:Ongelma korjaantui vaihtamalla toinen puolakansi. Minkä myivät mulle motonetistä oli valmiiksi rikki!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ja se toinen kestää vamaa viikon