Onko asiantuntijoilla tietoa miksi Astra G 1,6 8v. vm.2003 moottorin lämpötila ei nouse näin pakkasella kuin karvan yli 80¤, termari vaihdettu useampaan kertaan ja ollut useampaa merkkiä ,alkuperäistä, Wahleria ym. Nokka on puoliksi peitetty ja näin on ollut myös koko kesän eikä silloinkaan edes helteillä nouse 90¤, vaihdettu lämpömittarin anturi ei siinä vikaa,
pitäisi varmaankin peittää koko maski paitsi moottorin ilmanotto
Astra G moottorin lämpö
Re: Astra G moottorin lämpö
Mittaa nesteen lämpö suoraan paisarista erillisellä mittarilla jolloin saat oikean lämpötilan selville,opelien mittarit tuppaa huijjaamaan aika usein vanhemmiten
Mulla on parissa G-Astrassa ollut sellasta "vikaa" että mittaristo näyttää 80ast mutta ECU:lta testerillä luettaessa se on 90ast. Flektit käynnistyy siis mittarin mukaan 90ast mutta eculta katottuna 100ast.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
G astrassa on kans nii pirun tehokas lämmityslaite, että jos puhallinta pyörittää kakkosta kovemmalla ni ei kyllä lämpö riitä moottorissa millään. Putoo mittari tuolloin väkisin tosi alas, sisälle toki puskee kuumaa silti.
Edit: nyt kun oikeesti kylmää niin huomaa että mulla ei sulkedu termari kunnolla. Toimii muutenkin tosi kulmikkaasti ja mittari seilaa siellä sun täällä (60-80) ajotilanteesra riippuen.
Edit: nyt kun oikeesti kylmää niin huomaa että mulla ei sulkedu termari kunnolla. Toimii muutenkin tosi kulmikkaasti ja mittari seilaa siellä sun täällä (60-80) ajotilanteesra riippuen.
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93