Vectran akku ongelmat
Re: Vectran akku ongelmat
Joo kyl tästä liikkeestä paskanmaku suuhun jää vaikka ollut Seinäjoella toiminnassa vuosia. Vittu jos takuu hommia pitää tehdä ni lyödään jarrut päälle. Piti tänään kuulua et saanko uuden akun vai mitä mut mitään ei oo kuulunu. Tästä topicista voi sit lukea firman nimen jos alkavat mulkuiksi. Tai no Seinäjokiset tietää mikä firma kysees ku ei niitä montaa täälä oo
Joku muuki asiakas vänkäs takuu hommista viimeksi kun kävin, myyjä jotain selitteli et niiden ei kannata akkuja lähetellä mihinkään kun tulee vain kuluja ja haluavat eka selvittää missä vika. Eli sama stoori toiselle asiakkaalle kun mullekki 
Mulla on vittumaisen miehen maine monessa paikkaa, mutta ilmoitat sinne liikeeseen, että sinua ei kiinnosta vittuakaan, että kannattaako vanhoja akkuja lähetellä mihinkään(eikä se edes ole niiltä pois, maahantuoja hoitaa kulut..), mutta jos sitä uutta akkua ei ala takuuseen tippumaan, niin saatte ihan ilmaista mainosta veispuukissa ja muualla sosiaalisessa mediassa. Olen aina pahoitellut, että valitettavasti mainostukseni ei varmaan myyntiä lisää, mutta omapa on asianne..
Tänään soittivat et akku ladattu täyteen et saa hakia kunnos on
KAtotaan ny ku sen saa kuormitukseen et onko virtaa kuinka kauan taas, auto seiso paripäivää lainaakulla ja lähti heti käyntiin ilman roikkaa. Pitää testata sama tuolla omalla kun sen haen huomenna. En mä oikein usko et tuo akku enää kalu on mut katotaan ny ku saan sen käyttöön. Soittelen taas heille jos ei vaan pelitä tuossa käytössä. Vähän kyl ottaa pattiin ku jos olisin biltemasta ostanu akun ja tehny akku tuon saman tempauksen ni olis saanu kuittia vastaan vaihtaa uuteen, eli jatkossa suosin biltemaa kun ei se takuu niin hienosti toimi näis erikoistuneis kivijalka kaupoissakaa. Kaikki kelle tästä toimittanu ni ovat olleet sitä mieltä ett ehdottomasti uus akku kun keta takuuta on jäljellä, mut eipä ne aina mee niinku aattelis näköjään.
Kai ne ny oli tehny siellä liikkeessä sille akulle sen tärkeimmän, eli rasitustestin???jarkkis kirjoitti:Tänään soittivat et akku ladattu täyteen et saa hakia kunnos onKAtotaan ny ku sen saa kuormitukseen et onko virtaa kuinka kauan taas, auto seiso paripäivää lainaakulla ja lähti heti käyntiin ilman roikkaa. Pitää testata sama tuolla omalla kun sen haen huomenna. En mä oikein usko et tuo akku enää kalu on mut katotaan ny ku saan sen käyttöön. Soittelen taas heille jos ei vaan pelitä tuossa käytössä. Vähän kyl ottaa pattiin ku jos olisin biltemasta ostanu akun ja tehny akku tuon saman tempauksen ni olis saanu kuittia vastaan vaihtaa uuteen, eli jatkossa suosin biltemaa kun ei se takuu niin hienosti toimi näis erikoistuneis kivijalka kaupoissakaa. Kaikki kelle tästä toimittanu ni ovat olleet sitä mieltä ett ehdottomasti uus akku kun keta takuuta on jäljellä, mut eipä ne aina mee niinku aattelis näköjään.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
tekivät mun aikana rasitustestin ku sitä kysyin, tippui 10volttiin rasitukses ja huomannu et ku kovat pakkaset ni kyl toi akku melko tehottomalta tuntuu, katotaan ny kauanko se taas kestää et sen saa viedä takas. Edellinen vanha lainaakku ei moittinu tälläsia pakkasia yhtään vaikka auto seiso kaks päivää pihas ja ilman roikkaa käyntiin ku palmun alta.
Seuraavat akut ostan biltemasta, meni luotto merkkiakkuihin ja merkkimyymälöihin.
Seuraavat akut ostan biltemasta, meni luotto merkkiakkuihin ja merkkimyymälöihin.
Saako se tippua rasituksessa noin alas??? Mulla on jostain muistikuva, että EI.jarkkis kirjoitti:tekivät mun aikana rasitustestin ku sitä kysyin, tippui 10volttiin rasitukses ja huomannu et ku kovat pakkaset ni kyl toi akku melko tehottomalta tuntuu, katotaan ny kauanko se taas kestää et sen saa viedä takas. Edellinen vanha lainaakku ei moittinu tälläsia pakkasia yhtään vaikka auto seiso kaks päivää pihas ja ilman roikkaa käyntiin ku palmun alta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Mietin kans ittekseni samaa, kun pitää kuitenkin olla sitä virtaa melko paljon et jaksaa pyörittää. Katotaan ny kauanko varta tällä kertaa kestää.