Eikai se mikään mahdoton ole hitsaamalla tehdä tohon jotain toimivaa. Ainakin se on toistaseksi ainoa vaihtoehto jolla kustannukset saattaa pysyä järkevänä.

Yritin höpistä Saabin osan puolesta. Se näyttää jonkinsortin takoakselilta. Tyypillistä Saabilta parannella GM:n osia.?! kirjoitti:Kyllä tuossa mun ymmärtääkseni kehutaan sitä kyrpäjyrän osaa.Keme kirjoitti:Siis Opel/Vauxhall akseli on parempi? Nyt ton Saabin 3.0 akselin hinta on tippunut ~90e tienoolle.motorsport kirjoitti:Näyttäisi kuvien perusteella Saabin kampurakin olevan valmistettu eri tavalla kuin Opel/Vauxhall. Sellaista kannattanee käyttää, jos lähtee enemmän virittämään näitä koneita.

Löytyy, mutta hinnat on melko jäätäviä.Wesku79 kirjoitti:Löytyy niitä. Katsoppa vaikka saksan ebaysta hakusanoilla: friedrich opel v6
KKDltä näytti saavan laippoja kohtuu hintaan, toimitusaika oli 1-2vko. Taitaa mennä omavalmisteeksi, kyllähän made in mummola aina kiinankuran hakkaaWesku79 kirjoitti:No onhan noissa aika iso hintaero.
Tee-se-itse työnä taitaa olla helpompi tehdä alusta loppuun omavalmisteena kuin muokata jostakin valmiista sarjasta.
Mulla ois laippoja myydä. Jäi muistaakseni pari settiä ylimääräseks kun tehtiin omaan sarjat.Tero87 kirjoitti:KKDltä näytti saavan laippoja kohtuu hintaan, toimitusaika oli 1-2vko. Taitaa mennä omavalmisteeksi, kyllähän made in mummola aina kiinankuran hakkaaWesku79 kirjoitti:No onhan noissa aika iso hintaero.
Tee-se-itse työnä taitaa olla helpompi tehdä alusta loppuun omavalmisteena kuin muokata jostakin valmiista sarjasta.
Just mun tuuria, tein eilen tilauksen laipoistaWasu kirjoitti:Mulla ois laippoja myydä. Jäi muistaakseni pari settiä ylimääräseks kun tehtiin omaan sarjat.Tero87 kirjoitti:KKDltä näytti saavan laippoja kohtuu hintaan, toimitusaika oli 1-2vko. Taitaa mennä omavalmisteeksi, kyllähän made in mummola aina kiinankuran hakkaaWesku79 kirjoitti:No onhan noissa aika iso hintaero.