Opel Astra G 2001 Moottorinohjaus yksikkö!!!!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Dimi
'Agila'

Opel Astra G 2001 Moottorinohjaus yksikkö!!!!

Viesti Kirjoittaja Dimi »

Elikkäs Opel Astra G 2001 1.6 16v ecotec kyseessä ja moottorinohjaus yksikkö (ecu boksi) ois hakusessa. Tietääkö kukaan paikkaa mistä saisi tilattua? Varaosa liikkeestä reilun tonnin maksaa + työt päälle. Ei oikein viittis...Melko suolanen hinta ku kyseessä kumminki on 2001 vuoden ooppeli :lollis: Olen kuullut että noita on tilattu saksasta ja muualta paljon paljon halvemmalla.. Jos joku tietäis netti osotteen niin olisin kiitollinen! :worship:
Deme79
OCF Member 2016

Re: Opel Astra G 2001 Moottorinohjaus yksikkö!!!!

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Ostat jostain purkuautosa ecun, sirun ja lukijan, niin ei paljon maksa, n.100e-200e ja vaihdat ne omaasi. Sen vaan katot, että on samanlaisella koneella olevasta ko.osat.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
AkiJ
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja AkiJ »

Minä tilasin VIN-koodin perusteella ohjelmoidun plug and play -setin (ecu, ajonestolaitteen lukija ja uudet sirut avaimiin) täältä:
http://stores.ebay.co.uk/THE-ECU-SHOP-0 ... 7675.l2563
Toimitus kesti tasan viikon ja hilut odottavat vielä asennusta. Luvattua asennusohjetta ei tullut, mutta netistä löytyi sen verran hyvät ohjeet, että uskon homman onnistuvan.
Hintaa tuli postikuluineen 135 puntaa.
Hauji
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Hauji »

EcuExpressiltä tuli lopulta, ECU toimi ja itse lähetys tuli 3 arkipäivän aikana. Lista firman miinuksista:
- Itse toimitukseen maksupäivästä meni lähes 1½kk, lupailtiin ja sotkettiin jotakin
- avainsiruja tuli lopulta vain yksi vaikka kahta luvattiin, toinen kuulemma toimitetaan myöhemmin kun nyt siruista pulaa. uskoisikohan?
- Etukäteen ei kerrottu mitään että takuun saamiseksi on vanha ecu lähetettävä takaisin jolloin pkuluja tuli n. 25e.

Plussia: +Kun lopulta luvattiin lähettää, laitettiin seurantakoodi ja paketti tosiaan tuli heti (postijärjestelmien ansiosta)
+ Kokonaishinta koko kitille oli postikuluineen 261€(+25€)

Suosittelen käyttäämään sitä PayPalia jos vain mitenkään mahdollista. Pankkisiirron tarkistukseen taisi mennä pari viikkoa aikaa. :nerd

Tossa mun tarina, kopsasin suoraan aiemmasta threadista. Reilu puolitoista vuotta myöhemmin oli taas ecuun viittaavaa häikkää, auto siinä vaiheessa lähti pois niin syy ei lopulta varmistunut. E: toinenkin siru tuli lopulta mutta jos olis ohjelmoinnik halunnu ois pitåny koko ecu lähettää takas. Ohjelmointi onneksi oli maks. minuutin operaatio opcomin odbtesterin kanssa.(ylimääräinen mulla nyt, olis myynnissä :wink: )
Vastaa Viestiin