irmelin ruuttaa 1.3:een...
olis tommonen operaatio edessä... Mites vanhan mekaanisen bensapumpun kanssa, kannattaako se jättää paikalleen vai saako sen nätisti jätettyä kokonaan pois ? pärjääkö orkkis bensatankilla vai tarviinko ruiskun tankin? meneekö gsin (isompi?)bensatankki kiltisti vanhan 42L tilalle? soveltuuko 1.4/1.6/1.8 yksipisteruiskun bensapumppu tän ruiskun kanssa? mitä muuta päänsärkyä on tässä operaatiossa mulle luvassa?
92 fastra caravan C20NE
Vanha mekaaninen pumppu pois,sillä sen tilalle tulee lisäilmaventtiili.
Ruisku vaatii sähköisen bensapumpun,sillä järjestelmän paine on n.2.5Bar ja kaasarin pumppu tuottaa muistaakseni alle puoli bar.
Ei ihan välttämättä tarvitse ruiskun tankkia,mutta hyvä se olisi laittaa.
Itse jätin vanhan tankin paikoilleen(16SV/52L) ja pumppu alustaan kiinni.Orggis tankin lähtö on 8mm ja pumpun imupuoli 12mm,joten joutu laittamaan sovittimen väliin.
Muuten toimii ihan hyvin,mutta kaasarimallin tankissa ei ole loiskelevyä sisällä,joten ei kannata kovin tyhjäksi tankkia ajaa,jottei pumppu ime ilmaa ja kärähdä.
Ruisku vaatii sähköisen bensapumpun,sillä järjestelmän paine on n.2.5Bar ja kaasarin pumppu tuottaa muistaakseni alle puoli bar.
Ei ihan välttämättä tarvitse ruiskun tankkia,mutta hyvä se olisi laittaa.
Itse jätin vanhan tankin paikoilleen(16SV/52L) ja pumppu alustaan kiinni.Orggis tankin lähtö on 8mm ja pumpun imupuoli 12mm,joten joutu laittamaan sovittimen väliin.
Muuten toimii ihan hyvin,mutta kaasarimallin tankissa ei ole loiskelevyä sisällä,joten ei kannata kovin tyhjäksi tankkia ajaa,jottei pumppu ime ilmaa ja kärähdä.
varmista nyt ainakin että sinulla on kaikki tarvittavat osat (toimivina/ehjinä) ennen kun aloitat.On 2004-02-01 22:52, Raketti3.1 wrote:
mitä muuta päänsärkyä on tässä operaatiossa mulle luvassa?
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=5&18
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.