Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
- janne___
- OCF Member 2017
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Kertokaas mite tommosesta suht uudesta cordobasta (en muista vuosimallia mut ei se ny hirvee vanha oo) saa vakiosoittimesta safe-moden pois et pääsis koodin näpytteleen? 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Tuollainen ohje tuli vastaan. http://keskustelu.suomi24.fi/t/355620/radio-ongelma
Entiset
onko jotenki erikoista että autosta menee sisemmät vetonivelen suojakumit vaihtokuntoon? ihmettelin kun varaosaliikkeessä kehuivat ettei sisemmät hajoo koskaan ja sitte marssin huoltoliikkeeseen (eri firma) ja sieläki ihmettelivät miten sisemmät on voinu hajota o.O
ei muuten mutta jos tämä on joku erikoinen tilanne meinaan mulla on viimesen kolmen vuoden aikana vaihdettu kuskin sisempi suojakumi kerta per vuosi....
ei muuten mutta jos tämä on joku erikoinen tilanne meinaan mulla on viimesen kolmen vuoden aikana vaihdettu kuskin sisempi suojakumi kerta per vuosi....
Taisivat sekottaa sisemmän ja ulomman keskenään, jos halpa tarvike kumi niin sisempiä kumeja menee, ulompia harvemmin kun on jotain muoviseosta tms. mikä kestää paremmin. Ainaki mulla yleensä jos suojakumi menny ni sisempi.
No mulla taas ei oo ulompia menny mutta tää kuskin puolen sisempi joutuu vaihtaa kerran vuodessaRookeri kirjoitti:Mulla ei ole koskaa sisempi hajonnu. Useamman ulomman vaihtanu.
Nyt lähtee kokeiluun joku toisen merkkinen mutta jotain halppiksia nämäkin oli. Hintaa jotain vajaa parikymppiä kipale
Alkuperänen hajos ulkoisesta vauriosta. Ja tarvikkeet kestää vain vuoden.
Mulla on 500tkm ajetussa vectrassa kaikki alkuperäisiä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Prkl..Juho M-P kirjoitti:Alkuperänen hajos ulkoisesta vauriosta. Ja tarvikkeet kestää vain vuoden.
Pyörähti mullaki viimeviikolla vectraan 300tkm mittariin.. Ja ooppelit on muka paskoja
Mulla ei oo tosta B-Vecusta menny kuin sisempi kumi rikki, muistaakseni v. 2010. Ja se on ollut ainoa v. 2009-2016. Se muistaakseni vaihdettiin Länsi-Autossa, eli sinne meni alkuperäisvaraosa tilalle.Juho M-P kirjoitti:Alkuperänen hajos ulkoisesta vauriosta. Ja tarvikkeet kestää vain vuoden.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Saako liikennekäytöstä poistettua ja leimaamatonta autoa hinata toisella autolla paikasta a paikkaan b, olis yks halpa varaosa auto 5km pääs.
Kai nyt hinata saajarkkis kirjoitti:Saako liikennekäytöstä poistettua ja leimaamatonta autoa hinata toisella autolla paikasta a paikkaan b, olis yks halpa varaosa auto 5km pääs.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Ei saa köydellä. Puomilla saa. Ja puomista taas ei ole viranomaismääritystä.
Joo paljon oli ristiriitaa tuosta hinaamisesta kun googletteli. Mut ainaki dollyllä sai kuljettaa. Eipä ne siirtolaputkaa maksa mitään et vois sellasetki hakia jos ei dollyä lähialueelta löydy lainaan..
- Paska Omena
- OCF Member

Helpoimmalla pääset kun haet siirtolaput ja pistät köydenjatkoksi.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Pätkä putkea ja sakkelit. Puomi on valmis. Tehtiin akan veljen kanssa katkastava nii mahtuu peräkonttiin. Aina valmiina raatojen hinaamiseen.
Ei pahoja ideoita, noilla siirtolapuilla sais ajaakki kun ajokunnossa ja siirtoajan "korjaamolle".