Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Mä olen kohta 10 vuotta käyttänyt noissa Vectroissani 98E:tä.
Vectra A:ssa käytin alkuun 95E:tä, mutta vaihdoin sitten 98E:hen, ja muistaakseni keskikulutus tippui vajaalla litralla. Ja konekin tuntui pirteämmältä.
Vectra A:ssa käytin alkuun 95E:tä, mutta vaihdoin sitten 98E:hen, ja muistaakseni keskikulutus tippui vajaalla litralla. Ja konekin tuntui pirteämmältä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Mää oon tankannu aina pelkkää 98 omii romuihin ja muittenki romuihi.
Vaikka tuo 95 on vähän halvempaa nii kulutus nousoo pikkusen jollon ollaan litrahinnan kanssa plusmiinus nolla niin turvallisempaa on tankata tot ysikasia..
Vaikka tuo 95 on vähän halvempaa nii kulutus nousoo pikkusen jollon ollaan litrahinnan kanssa plusmiinus nolla niin turvallisempaa on tankata tot ysikasia..
Ja mikä 98:sissa on se suurin hyöty, on parempi käynnistyminen kelillä ku kelillä. Ja etenkin uudemmissa pirsseissä, missä Lambda-anturi haistelee pakokaasuja ja vaikuttaa bensansyöttöön, ni se pienentää kulutusta, koska 98:sissa on enemmän ytyä.
Ja myös vanhemmissa autoissa siitä on hyötyä, meijän E-Rekku ryki jatkuvasti 95:sella, vaihto bensalaadun, ni paljon ilosemmin menee.
Mulla on admiral tankattu aikasemmin venäjän bensalla. Se on jotain noin ysikakkosta visssiinki nii nyt vaihdoin ysikasiin ku ostin nii kaasarit joutu säätään uusiks ja tuntuu että käy paljon nätemmin..
Mutta tää voi olla kyllä ihan mututuntumaaki. Oon ajanj about 500km venäläisellä bensalla ja about 500km ysikasilla että sen isompaa tuntemusta ei oo
Mutta tää voi olla kyllä ihan mututuntumaaki. Oon ajanj about 500km venäläisellä bensalla ja about 500km ysikasilla että sen isompaa tuntemusta ei oo
Kun tuli nämä e10 ja e5 bensat niin muutaman tankillisen seurailin miten toimii b vecussa. Tuolla 95lla nyki ihmeellisesti kun tasakaasulla ajo jota ongelmaa ei ollut vanhan mallin 95lla. 98lla tämä ongelma poistui ja tuntui hiukan paremmin vääntävänTimonen kirjoitti:Mä olen kohta 10 vuotta käyttänyt noissa Vectroissani 98E:tä.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Käykö b1 ja b2 vectrojen vetarit ristiin jos molemmat on samalla x16xel-koneella? Navathan lienee kuitenkin erilaiset, 4-pulttinen vs 5-pulttinen?
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Ainakin vaihteistonpää mikäli sama vaihteisto tyyppijrauhala kirjoitti:Käykö b1 ja b2 vectrojen vetarit ristiin jos molemmat on samalla x16xel-koneella? Navathan lienee kuitenkin erilaiset, 4-pulttinen vs 5-pulttinen?
Lukee siinä laatikon päällä mihin menee siirtäjä
F17 F15 F13 käy keskenään ristiin
ja järjen mukaan käy mutta ei ole tietoa ulkopäästä
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Hei. Käykö b1 Omegan farmarin etuovet sedaniin? 
Käyjapa kirjoitti:Hei. Käykö b1 Omegan farmarin etuovet sedaniin?
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

Käykö Insignian, 5-ovisen, takakontin kaasujousi, C1 gts vectran takakonttiin?
Zafira -06
Ok. Kiitos._jussis_ kirjoitti:Käyjapa kirjoitti:Hei. Käykö b1 Omegan farmarin etuovet sedaniin?
Tänks. Tuon laatikon pään osasi jo päätelläkin, että käynee. Tutkitaan asiaa tuon ulkopään suhteen.1,2sorsa kirjoitti:Ainakin vaihteistonpää mikäli sama vaihteisto tyyppijrauhala kirjoitti:Käykö b1 ja b2 vectrojen vetarit ristiin jos molemmat on samalla x16xel-koneella? Navathan lienee kuitenkin erilaiset, 4-pulttinen vs 5-pulttinen?
Lukee siinä laatikon päällä mihin menee siirtäjä
F17 F15 F13 käy keskenään ristiin
ja järjen mukaan käy mutta ei ole tietoa ulkopäästä
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
G-Astra, 1.6 16v, kone pätkäisee kerran sillointällöin, alkanut tekemään useammin pikkuhiljaa ajansaatossa.
Puola menossa ? On alkuperänen, tulpat vaihdettu 2 vuotta sitten.
Saako Zafira tourerin sivupeilin lasin irti ehjänä jollain fiksulla tavalla?
Zafira Tourer 1.6 CDTI
Ex. Astra H 1,6 Twinport OPC-line
Ex Zafira Tourer 2,0 CDTI
Ex. Astra H 1,6 Twinport OPC-line
Ex Zafira Tourer 2,0 CDTI
Obelix'97 kirjoitti:G-Astra, 1.6 16v, kone pätkäisee kerran sillointällöin, alkanut tekemään useammin pikkuhiljaa ajansaatossa.
Mulla samaa vikaa mut pätkii jotain pyttyä kerran kampuran kierrossa, ei tunnu olevan vaikutusta vaikka irroittelee tulpan johtoja
Epäilen tosin, et syynä on vastukselliset johdot ja vastukselliset tulpat, mutta ei ole löytynyt vastuksettomia piuhoja c18nz;taan sopivilla päillä
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
Kolisee mutta kulkee vielä