A-omegan lasi suhisee?
Jees mä oon jo pariki kertaa käyttäny ton lasin irti ja sieltä oli se pultti, mikä on siellä ylälaidassa, irti ruostunut. Koitin ekaks liimata ko. pultin takasi, ei onnistunu, sit koitin ilman sitä pulttia, ei onnistunu ja nyt oon liimannu sen lasin kiinni ja taas suhisee. En sitte tiedä onko vika mun liimauksessa vai suhiseeko joku muu, ehkä mun pää 
onko muuten miten vaikea irroittaa tuo ikkuna särkemättä mitään(ruosteisia kiinnikeitä yms.). Pitääkö purkaa sisustaa ikkunan ympäriltä sisältäpäin?
ed:
Takasivu ikkunassa on se pilari mikä jakaa ikkunan kahtene osaan. Onko miten hankala purkaa se "pilari" kun se on pullistanut reunaa ja työntänyt jotain näkyvälle sieltä. Lähteekö ihan nätisti vetämällä vai pitääkö tehhä temppuja enemmänkin(koko tiivisteen irroitus ovesta. En muista äkkisiltään miten se on kiinni.
ed:
Takasivu ikkunassa on se pilari mikä jakaa ikkunan kahtene osaan. Onko miten hankala purkaa se "pilari" kun se on pullistanut reunaa ja työntänyt jotain näkyvälle sieltä. Lähteekö ihan nätisti vetämällä vai pitääkö tehhä temppuja enemmänkin(koko tiivisteen irroitus ovesta. En muista äkkisiltään miten se on kiinni.