Harvinainen imusarja??
-
Calibra16v
- 'Admiral'

Joo mulla oli kanssa tommonen. Siitä lienee yli 15 vuotta, mutta silloin niitä kyllä sai monestakin paikasta. Mikä lie makaroonien tekele, mutta kyllä se pienellä 'koneistuksella' paikalleenkin meni... Päällä weberin kakskurkkunen, vau?
Onkos muilla ollut remmijakopäätä tikkukoneessa? Tuo on varmaan vielä tallellakin....
t.Mika
Onkos muilla ollut remmijakopäätä tikkukoneessa? Tuo on varmaan vielä tallellakin....
t.Mika
Jos löydät sen jakopään, mitäs se maksaisi jos on jouten? Yksi on jo itsellänikin, mutta toisen voisin varmuuden vuoksi ostaa talteen. Pitää katsoa jos sen ehtisi ensi kesäksi laittamaan jo kiinnikin, samoin kuin tollasen aiemmin mainitun imusarjan kaksikurkkuiselle. Tuosta olisin kiinnostunut tietämään lisää, eli kenen valmistama se on, ja kokemuksia miten se vaikutti autoon. Kaasarin koot ym kiinnostaisi myös tietää. Itse olin ihan ihmeissäni mikä imusarja se on, kun vuosi sitten ostin sellaisen talteen omaa B Coupe Kadettia varten. Ja jos joltain löytyy pikkuperään lukko, sekin kiinnostaisi.On 2004-02-03 09:07, MiTu wrote:
Joo mulla oli kanssa tommonen. Siitä lienee yli 15 vuotta, mutta silloin niitä kyllä sai monestakin paikasta. Mikä lie makaroonien tekele, mutta kyllä se pienellä 'koneistuksella' paikalleenkin meni... Päällä weberin kakskurkkunen, vau?
t.Mika
Historian havinaa... Partmannin, jo varmaan edes menneen, 88-89 luettelossa merkkinä imusarjalle on Mangoletsi. Se oli dcd-laipalla mutta löytyi myös imusarja yhdelle DCOE:lle. Mulla oli Weberin DGV:n näköinen päällä ja pakorööri etuputkien jälkeen kakstuumasista palikoista taakse. Eipä se silti juuri mihinkään kulkenut, mutta kiersi aika iloisesti... Jossain vaiheessa toi vaakaimu ja moposportin paineistettu lortto ja turbokin kävi mielessä, tilaahan oli. Onneksi se jäi... Imusarjaa ei ole enää tuli myytyä raato pois, tosin se oli virhe... Sittemmin hankittu -87 c-ascona on samat 480tkm ajettuna vielä märäntyneempi kuin c-raketti samoilla kilsoilla ja sitä mä hölmö pidin toivottomana. No ei ollut säilytys mahdollisuutta niin luovuin. Asconan puolustukseksi on sanottava että ostin taannoin -89 pallo-asconan ja se oli 250tkm ajettuna vielä kantti-vectraa huomattavasti heikommassa hapessa pelleiltään vaikka päältä olikin nätti kuin sika pienenä. Myin äkkiä pois...
Jakopään voin kaivaa jostain jos löydän, tallessa se kait on. Kyllä tuollakin toista sataa tuhatta tuli rullattua, mutta ne stefat kävi vuotaan enkä viitsinyt ruveta uusia hakemaan, kun vanhaan systeemin tarvittiin vaan se yks korkkirengas...
Hiljainenhan se oli ja kun oli talvisin flekti jossa oli siivistä jäljellä parituumaa niin tuohan kävi melkein kuin oikeat autot. Kyllä mä sen myydäkin voin jos siitä joku haluaa jotain maksaa?
t.Mika
Jakopään voin kaivaa jostain jos löydän, tallessa se kait on. Kyllä tuollakin toista sataa tuhatta tuli rullattua, mutta ne stefat kävi vuotaan enkä viitsinyt ruveta uusia hakemaan, kun vanhaan systeemin tarvittiin vaan se yks korkkirengas...
Hiljainenhan se oli ja kun oli talvisin flekti jossa oli siivistä jäljellä parituumaa niin tuohan kävi melkein kuin oikeat autot. Kyllä mä sen myydäkin voin jos siitä joku haluaa jotain maksaa?
t.Mika