Ok. Kiitos.blex84 kirjoitti:195 65 r15japa kirjoitti:Hei. Mulla on b omegassa a 3000 vanteet ats 7/15 mikä on optimi rengas koko näille vanteille?
Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
Löytääkö joku mua parempi (väsähdin eilen illalla etsiessäni) GM-koodit / specsit / jotain osanumeroita Vectra A -90 C20NE laturin kiinnityskumeista? (Ne jotka on sen alemman tukiraudan rei'issä...)
Mielestäni olin toisen jopa motonetistä joskus poiminut, mutta nyt en meinannut senkään osanroa löytää...
(Ja juu haussa on vaihtokappaleet ton vectran kumeihin että voisin rauhallisin mielin "tuhota" ne poralla isommalle pultille sopiviksi,
tai vaihtoehtoisesti löytää semmoiset joissa jo valmiiksi M12 reikä M8 sijasta mutta sama ulkomitta - ja en sitäkään just nyt jaksaisi lähteä purkamaan ja mittaamaan
...)
Mielestäni olin toisen jopa motonetistä joskus poiminut, mutta nyt en meinannut senkään osanroa löytää...
(Ja juu haussa on vaihtokappaleet ton vectran kumeihin että voisin rauhallisin mielin "tuhota" ne poralla isommalle pultille sopiviksi,
tai vaihtoehtoisesti löytää semmoiset joissa jo valmiiksi M12 reikä M8 sijasta mutta sama ulkomitta - ja en sitäkään just nyt jaksaisi lähteä purkamaan ja mittaamaan
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
- kadett90
- OCF Member 2024

90411219 1204586
90220130 1204580
90220130 1204580
kadett90 kirjoitti:90411219 1204586
90220130 1204580
Ainoa kommentti, että 1204580:llä löysin kuvan jossa vectra-A:n noi osat (kiitos), ja
siinä on toisella puolella opel 1204891 ... hmm?
- kadett90
- OCF Member 2024

Joo se tulee siihen toiseen silmukkaan.
Aa ok, oletin että meinasit tota 1204586 siihen toiselle puolelle
,
mutta juu löytyi osat (skruvat:lta) ja laitoin tulemaan (osat yhteensä 4.89e + 6e postitus...)
Löysin myös ton toisen puolen motonetistä kun älysin oikean nimen niille (laturin hela ...), 18-3027 on toi isompi/taaempi puoli (ihan vaan jos joku muu googlaa tän)
EDIT-ennen-postausta: joo mulla oli toi sivu jo auki
mutta juu löytyi osat (skruvat:lta) ja laitoin tulemaan (osat yhteensä 4.89e + 6e postitus...)
Löysin myös ton toisen puolen motonetistä kun älysin oikean nimen niille (laturin hela ...), 18-3027 on toi isompi/taaempi puoli (ihan vaan jos joku muu googlaa tän)
EDIT-ennen-postausta: joo mulla oli toi sivu jo auki
Ei ainakaan itselle mitenkään tuttu merkki, mutta jos saksa taipuu, niin tuossa jotain kirjoitusta kyseisestä merkistä.Rookeri kirjoitti:Onkohan tästä mihinkään? http://m.tori.fi/vi/25951746.htm
Autobild vertailu alustasarjoista gti golfissa (pdf)
Lyhkäsesti: lisää nopeutta radalle (parempi kierrosaika kuin bilstein b12) ei todellakaan mitenkään mukavimmasta päästä tekstin mukaan
Kestävyydestä jne. tuo nyt ei tietenkään kerro... Ei hintakaan tietysti ihan mahdoton ole kyseisellä yksilöllä...
Mitä eroa on mustalla 91/95 ja keltaisella 91/(teksti kulunut pois) oktaani palikalla
Ei jaksais alkaa mittailemaan vastuksia
pitää mittariin patteri vaihtaa kunhan sen ensin löytää jne jne 
Ei jaksais alkaa mittailemaan vastuksia
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
urjaman kirjoitti:http://www.topbuzz.co.uk/info/ron_plugs/ron_plugs.htm
tulkkaan myöhemmin jos tarvii...
Nyt löyty hyvä linkki,
eilisen illan käytinkin palstalla haulla ettimiseen, mutten tullut hullua hurskaamaksi
Eli kumpaan suuntaan ajoitus menee jos ohmeja lisääntyy
Ja mitä eroa on musta 91 ja keltainen 91 toisessa kun ei ole vastusta ja toisesta ei mene virta läpi?
Itellä
Ei se henkevä ole nytkään kulkemaan
Tänään laitoin 98e5;ttä tankkiin ja musta 95 on paikallaan, niin psykologinen vaikutus oli tuntuva
Joku oktaani plugihan nosti tyhjäkäynti kierroksia vai oliko nää ne A-B plugit?
Vectra a2 merit c18nz
joo siis jos oikein tulkkaan ni se keltanen ois se +100rpm tyhjäkäynti ja 95/91
ja musta ois vakio arvot 95/91... (noin (C)20NE:lle ainakin)
ja jooh 91 moodi aikaistais sytytystä ja masentaa tehoa vähän, mutta muuten
aika se ja sama, pitäis nq toimia... Luulen että sulla on jotain muuta pielessä siellä.
aika se ja sama, pitäis nq toimia... Luulen että sulla on jotain muuta pielessä siellä.
urjaman kirjoitti:joo siis jos oikein tulkkaan ni se keltanen ois se +100rpm tyhjäkäynti ja 95/91
Pikkunen aavistus on mullakin et jossain on jotain vikaa
Mutta sytytysä epäilivät oireeksi kunnei jaksa kulkea ja nostaan lämmöt 0-100 vedossa käden lämpöisestä koneesta normaaliin ja aikaa menee se 17-20 sek.
Talvella ihan jees ois tollanen, himasta lähtiessä nortin mittasella lämmitys käytöllä ja kun maantielle pääsis ois 100 asteinen kone ja lämmintä kabiiniin
Vectra a2 merit c18nz
Pakoputki tai katti tukossa.Nikuzai kirjoitti:urjaman kirjoitti:joo siis jos oikein tulkkaan ni se keltanen ois se +100rpm tyhjäkäynti ja 95/91
Pikkunen aavistus on mullakin et jossain on jotain vikaa
Mutta sytytysä epäilivät oireeksi kunnei jaksa kulkea ja nostaan lämmöt 0-100 vedossa käden lämpöisestä koneesta normaaliin ja aikaa menee se 17-20 sek.
Talvella ihan jees ois tollanen, himasta lähtiessä nortin mittasella lämmitys käytöllä ja kun maantielle pääsis ois 100 asteinen kone ja lämmintä kabiiniin