Turbo Calibran tunnistaminen?
Eli mitä eroja noissa Calibroissa on lähinnä ulkonäöllisesti, kun olisi tarkoitus tehdä tommonen "Turbo-look" pilailumielessä. Eli Turboissa vissiin lukee takaluukussa Calibra turbo, jossa turbo teksti punaisella, mites punaisessa turbo calibrassa vai onko niitä punaisia. Sitten vissiin kyljissä on ne 4x4 merkit. Jos joku viittis luetella nuo ulkonäköerot. Ja sitten vissiin laittasin ton Opel merkin tohon maskiin niin auto näyttäis uudemmalta...
On muutenkin erilaisia nuo takaluukun tekstit mulla on 2.0 8v -91 niin siinä lukee Calibra 2.0i ja Opel teksti oikeassa reunassa kun taas kaverilla 8v -94 ja siinä pelkästään Calibra ja Opel eli ei 2.0i:itä.
Entä onko joku kysellyt noita turbo ja 4x4 merkkejä, onko minkähintasia?
On muutenkin erilaisia nuo takaluukun tekstit mulla on 2.0 8v -91 niin siinä lukee Calibra 2.0i ja Opel teksti oikeassa reunassa kun taas kaverilla 8v -94 ja siinä pelkästään Calibra ja Opel eli ei 2.0i:itä.
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Älä hyvä mies ala pelleilemään noiden merkkien kanssa,vaan osta se aito Turbo Calibra.On 2004-02-03 21:26, samipuro wrote:
Eli mitä eroja noissa Calibroissa on lähinnä ulkonäöllisesti, kun olisi tarkoitus tehdä tommonen "Turbo-look" pilailumielessä. Eli Turboissa vissiin lukee takaluukussa Calibra turbo, jossa turbo teksti punaisella, mites punaisessa turbo calibrassa vai onko niitä punaisia. Sitten vissiin kyljissä on ne 4x4 merkit. Jos joku viittis luetella nuo ulkonäköerot. Ja sitten vissiin laittasin ton Opel merkin tohon maskiin niin auto näyttäis uudemmalta...
....vittu mä en ymmärrä noita merkeillä pelleilijöitä.....(manaa mennessään)....
Jos ei merkkejä oteta huomioon, niin turbon ja V6:en erottaa muista malleista 5-pulttisista pyörännavoista(riippuen tietenkin auton vanteista).
Turbon erottaa lisäksi muista malleista 6-pykäläisestä vaihdekaaviosta. Nopeusmittarissa viimeinen lukema on 280 vanhemmassa(-93) mittariversiossa ja 260 uudemmassa(93-) täysin elektronisessa versiossa. Mittaristossa myös lukee keskellä rattiakselin kohdalla 16V TURBO.
Lisäksi turbo-mallissa on alkuperäisenä 16" aluvanteet.
Nämä nyt ainakin tuli mieleen.
Turbon erottaa lisäksi muista malleista 6-pykäläisestä vaihdekaaviosta. Nopeusmittarissa viimeinen lukema on 280 vanhemmassa(-93) mittariversiossa ja 260 uudemmassa(93-) täysin elektronisessa versiossa. Mittaristossa myös lukee keskellä rattiakselin kohdalla 16V TURBO.
Lisäksi turbo-mallissa on alkuperäisenä 16" aluvanteet.
Nämä nyt ainakin tuli mieleen.
Drive hard, drive fast... but never ever finish LAST!!
Mä etsiskelin myös tuota vanhan corsan 1,2S tarraa jonka edellisestä autosta poistin aikoinaan kun se on tyyliltään samanlainen kuin tuo omegan tarra. 1,2 tai jopa 1.0 sopis hyvin tuonne taakse.
Ei tuomaksella sattuis olemaan vanhan corsan 1.0 tai 1.2 lätkää missään? Sellasta samantyylistä kuin tuo a omegan teksti?
Ei tuomaksella sattuis olemaan vanhan corsan 1.0 tai 1.2 lätkää missään? Sellasta samantyylistä kuin tuo a omegan teksti?
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.