opc veccu tulpat ja puolat
-
sedan c18xe
- 'Senator'

opc veccu tulpat ja puolat
Tossa pöydällä uudet vakio tulpat oottamassa niin uskaltaako niihin jättää tuon kärkivälin mikä niissä uutuuttaan vai pienentääkö..näyttää olevan millin luokkaa nyt
Re: opc veccu tulpat
jos ei ole ohjelmoitu niin vakiokärkiväli menee hyvin
Mulla ohjelmoitu ja vakio tulpat/kärkiväli eikä mitään ongelmia.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
sedan c18xe
- 'Senator'

Milli näky olevan vanhoissa kärkiväli ja uusissa n. 0,9..laitoin semmosenaan.
Mikähän halpis puola mulla lie yks niistä kun irrottaissa jäi tulppaan kiinni se kuminen pää ja sen sisällä oleva "jousi" jota myöten sähkö tulppaan menee :S ei näyttäny mitenkään hajonneelta vaan ihan kuin ois tarkotuskin olla irtonainen..oli vaa aika vittumoinen kun piti sit pitkillä kärkipiheillä vetää se tuppi tulpasta irti
muut kyllä näytti olevan kunnollisia..lie tossa puolassa syy siihen tasakaasulla nykimiseen?!
Jonku 100km auto nyki huomattavan vähän tai ei ollenkaan ja sit taas alko etenki 3 ja 4 vaihteella ja pienellä kuormituksella..
Mikähän halpis puola mulla lie yks niistä kun irrottaissa jäi tulppaan kiinni se kuminen pää ja sen sisällä oleva "jousi" jota myöten sähkö tulppaan menee :S ei näyttäny mitenkään hajonneelta vaan ihan kuin ois tarkotuskin olla irtonainen..oli vaa aika vittumoinen kun piti sit pitkillä kärkipiheillä vetää se tuppi tulpasta irti
Jonku 100km auto nyki huomattavan vähän tai ei ollenkaan ja sit taas alko etenki 3 ja 4 vaihteella ja pienellä kuormituksella..
ääni tolle "halpispuolalle", saattaa hyvinkin olla syypää tohon nykimiseensedan c18xe kirjoitti:Milli näky olevan vanhoissa kärkiväli ja uusissa n. 0,9..laitoin semmosenaan.
Mikähän halpis puola mulla lie yks niistä kun irrottaissa jäi tulppaan kiinni se kuminen pää ja sen sisällä oleva "jousi" jota myöten sähkö tulppaan menee :S ei näyttäny mitenkään hajonneelta vaan ihan kuin ois tarkotuskin olla irtonainen..oli vaa aika vittumoinen kun piti sit pitkillä kärkipiheillä vetää se tuppi tulpasta irtimuut kyllä näytti olevan kunnollisia..lie tossa puolassa syy siihen tasakaasulla nykimiseen?!
-
sedan c18xe
- 'Senator'

Minkäs merkkisiä puolia ootte näihin laittanu?
Beru ja bosch varmaan ok ja varmaan ngk, entäs delphi?
Beru ja bosch varmaan ok ja varmaan ngk, entäs delphi?